Gjest Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Fredag kveld tok jeg en QR den sko ut positiv samme gjor den med første urinen dagen etter. Har hatt mye symtomer, som brun spotting,kvalme,trøtthet etc.. Idag fikk jeg en CB fra billige tester tok den ikke med første urinen. Den var "ikke gravid" :s Hva skjer? Kan det være tilfelle at jeg ikke er gravid,eller må CB ha ganske mye hcg nivå for å slå ut positivt? Håper noen kan hjelpe!! Tok blodprøve igår hos legen, men får ingen svar for jeg skal på sjekk på fredag..
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg fikk tidlige positive svar fra Quick respons. Da jeg skulle trippelsjekke med CB ble det negativt, fordi jeg antagelig gjorde noe feil. Det er mye mer komplisert å teste med CB synes jeg, du må holde testen i riktig retning, ikke gjøre den for våt etc. Jeg stolte på QR og det var rett!
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Tusen takk Mina33. Ja, holdte den mere enn 20 sekunder i urinen. Så det kan være derfor.. Da stoler jeg på de positive testene!!
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Det anbefales å ta test med morgenurin ettersom det er da man har mest hcg i kroppen, som er renere enn f.eks. om du har drukket i løpet av dagen og vannet ut hcg-en. Positivt svar er positivt svar Det sies at det kan slå ut feil på negativt, men motsatt skal veldig mye til å slå ut feil, da er det helt spesielle ting. Jeg synes det høres logisk ut at digitale tester med svar gravid/ikke gravid trenger mer hcg for å vise klart svar. Med streker kan man se nyanser, om man er tidlig gravid eller ikke, på digitaltest så er det jo enten eller. Anbefaler å kjøpe en ny test med streker, og teste med morgenurin. Er den positiv og lik/bedre styrke som sist du tok positiv test så ikke bekymre deg Så kan du jo prøve med en digitaltest på morgenurinen om noen dager igjen. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Takk for svar. begge de positive svarene trodde jeg var svak positiv, men etter å ha snakket med en venninne mente hun de var STERK positiv begge 2.. Får vell ta meg en tur opp til legekontoret å få tatt ny test.. Koster så sinnsykt mye, hvis man skal teste og teste selvom man har fått positive..
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Glmete også å si at jeg blødde litt på søndagen og spottet brun og lyserosa igår og litt idag. snakket med moren min idag hun sa hun gjorde akkurat det samme i 5 mnd med noen ganger store blødninger..Jeg har enda symtomer og hadde ingen smerter så tviler på en SA. Kan jo hende men da hadde jo symtomene forsvunnet med engang noe som de ikke har gjort blir bare sterkere og sterkere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå