Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er nok ikke det, 15:26. Skremmende å se sånne som deg trekke bunnløse konklusjoner for å heve ditt eget selvbilde. Sukk. Synes opriktig synd på dere her inne. HI
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Hmm,hva slags uintelligent dame spør om ett slik uintelligent spørsmål??? Og en ting til,hvorfor mener du at det kun er slike folk her??
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Skulle virkelig ønske, for deres egen del at dere ikke var mentale lettvektere alle sammen...
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Det er nok mange intelligente mennesker her også, men de holder seg for god til å svare på uintelligente trollerier som har overtatt DIB. Så da blir de lite synlige da !
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 for da skal jeg slippe å føle meg så ensom i verden
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Hvis det BARE er uintelligente mennesker her, så må jo du være en av dem.. Men jeg skal innrømme at jeg himler litt med øynene av og til over ting som blir spurt om, og diskutert..
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 Å komme med en slik bombastisk konklusjon slår bare tilbake igjen på deg selv.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 De klarer seg ikke intellektuelt på andre fora. Mange her inne som har høye tanker om egen IQ, men dette er vel et av nettstedene med de dummeste brukerne. Og jeg mener at absolutt alle her inne er dumme. Ikke noe blivende sted for oss oppegående så takk for meg!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Enig med deg. Jeg trekker meg også. Er drittlei av å lese om hva de har på nistepakkene til barna sine, hva de skal ha til middag i dag, hva slags hemoroideplager de har, hvordan svigermor er osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå