Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 For dere som har gjort det: gikk det greit? Mye blødning etterpå? Har jo tenkt å kjøre selv, så håper jeg ikke blir helt satt ut... Trådene kommer og går, så kan hende de må grave litt Kroppen tåler tydeligvis ikke hormonspiral og etter drøyt 8.mnd med mye plager skal den ut!!! Har time hos gyn på sjukehus i morra. Virker som jeg sliter med både hormonene og den irritasjonen spiralen er i livmora. Kan kobberspiral i det hele tatt være noe alternativ? Skal ikke ha flere barn (på noen år?), så hva man skal bruke av prevansjon er jo ny utfordring!
It's all about me Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Du merker ingenting når den blir tatt ut, alt er over før du i det heletatt legger merke til at legen har begynt. Ang. blødninger etterpå så husker jeg ikke, men hadde det vært ille hadde jeg nok gjort det. Ikke noe å bekymre seg for.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Tuuusen takk for ett beroligende svar!
It's all about me Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Bare koselig ) Husker jeg selv gruet meg og ba legen si ifra når han begynte. "Jeg er ferdig" var svaret jeg fikk da...... Det hele tok bare noen sekunder.
Villa Perlesukker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Hehe jeg fikk nettopp gjort det Det tok 8 minutter før jeg sto utenfor. Rar følelse egentlig å være uten hehe... Hun som tok den ut hos meg sa jeg ville få mensen ganske kraftig nå... og det blir rart å få vanlig blødning igjen. Men forhåpentligvis vil det ikke bli så mange ganger før jeg slipper det igjen Lykke til i morgen.
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2010 Takk jenter, da gruer jeg meg bare litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå