Gå til innhold

Barnehagetanta prøver å stjele familien min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lege lagt merke til at hun er over middels interessert i mitt barn (i forhold til de andre barna) Kommer alltid ut i gangen når vi kommer. Selv om der allerede er en annen ansatt i gangen. Og kommer alltid ut når vi ska dra. Sitter med sønnen min på fanget og så videre.

For noen uker siden satt jeg og sønnen min og snakket om barnehagen. Og han sa plutselig "Kari er mamma min" Altså kari er barnehagetanta. Det ringte en alvorlig bjelle med en gang, Tydelig at hun har drillet ham på dette. Jeg tok det ikke opp med henne, men skulle ønske jeg hadde gjort det.

I dag sendte hun SMS til mannen min (!) Der sto det. "Håper dere snart er friske" Altså vi har vært syke hele gjengen! Men, hva faen. melding til mannen min!

Herreguuud! Hva er det hun innbiller seg? Virker som om hun har lyst på mannen min og være mamma til sønnen min. Jeg er kjempesur nå, og mannen min mener jeg overreagerer. Jeg skal ta sønnen min ut av barnehagen fra i morge. Den fitta der kan skaffe seg sin egen familie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igang med trollingen, ser vi...

Skrevet

Tuller du?

Du virker ikke riktig rett.

Skrevet

Haha nå fikk jeg meg en god latter:)

DET trengte jeg på en ellers dårlig dag....

Skrevet

Ja, den fikk meg til å SMILE. Tusen takk, Trollmor :)

Skrevet

Ræva mi ler av deg. Jeg har i mange sammenhenger blitt kalt mamma av andres unger, og ungen min kaller sin favorittlærer for ekstramamman sin. For oss med sjøltillit over minimum er det ikke noe truende ved det.

Skrevet

Oi, dette høres alvorlig ut! Dette må du ta tak i!

Jeg opplevde nesten det samme, bare at da var det elskerinna til mannen min som prøvde å overta familien min. For å sette prikken over i'en så kokte hun til og med kanina til ungene!

Skrevet

I og med at du kaller henne TANTE er det kanskje ikke rart hun føler et spesielt familiært bånd til barnet ditt!

Skrevet

Hehe :) jeg håper dette er tull. Om det ikke er det bør du heve hodet, oppføre deg ordenlig og ta det opp med den det gjelder.. Man tar da ikke ungen sin ut av bhg pga en simpel sms til mannen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...