Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Er det noen som har vært på ultralyd på riksen etter at de har vært litt usikre pga funn på ordinær ultralyd en annen vei? Er innkalt, og skal møte i 3 etg, kvinnesykdommer... Noen som kan fortelle meg hvordan det forgår? Nervøs som fy :S
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Som vanlig ultralyd, men mer langvarig og utført av lege.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Vanlig ul, bortsett fra at det tar lengre tid og hvis legene bruker god tid på å forklare hva de ser etter og tester du kan vurdere å ta dersom det viser seg å være noe man bør se videre på. Lykke til, jeg håper det ikke er noe alvorlig!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Ok, tusen takk for svar dere som svarte ordentlig Nei, er noe med nyrebekken, men de trodde ikke det var noe alvorlig! Men de bør jo ha litt mer kompetanse når man blir henvist dit liksom...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Legene på riksen er utrolig dyktige, så hvis du trenger kompetanse har du blitt henvist til rette stedet :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Jeg var der etter at de mistenkte at noe var galt. De virket veldig dyktige. De brukte lengre tid enn på den vanlige ultralyden og sjekket alle detaljer veldig nøye, men de tok seg også tid til å se på hele fosteret og tok bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå