The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har minst like mye action i søvne som i våken tilstand om dagen. Det var vel slik sist også, men det hadde jeg vel egentlig glemt.
*hopeful87* gutt '10 +spire Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Huff ja! Drømmene er fæle... Har blitt veldig voldelig i søvne :-s Liker det ikke!
Løvinna30 Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 jeg drømmer mye rart. Hørt at man drømmer mye rart da man er gravid. ,,, jeg kan fort drømme om ting som jeg har tenkt litt på den dagen, eller en liten filleting, som feks så drømte jeg om fruktpai her om dagen, de hadde servert det i fruserte fruer, hahahah. Drømte at ungen min var en skikkeligg hissig og streng unge han var 1 dag og skulle ikke ammes, han skulle ha FRUKTPAI. Hahahhaha...
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Hehe JA =) Jeg så at sambo hadde åpnet en regning som var min i forrige uke, og drømte så at han tok kontroll over livet mitt og skulle styre alt. Og så i natt drømte jeg at vi skulle døpe jenten vår i en merkelig kirke. Halve kirken satt med ryggen til, sambo nektet å si hva jenten vår sitt navn for han syns det var stygt osv.. Pluteselig måtte jeg ta bussen og fadre og alt var med. Endte opp i akerselva (bor i Bergen) hvor en hai fra Danmark var kommet.. Drømmer så mye rart for tiden at jeg kunne skrevet bok. Og dette er av de "milde" drømmene.......
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 PS: Som *hopeful87*&bittelille♥ sier, vold i søvne! Det er vanlig å drømme for meg også plutselig. Kan slå og sloss for den minste ting =(
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 synes jeg kom på det fra forrige gang ja, at en drømmer så fælt. ... og det har jeg jammen med gjort nå også. Men, det er bra det bare er en drøm !!!!!!!! Fysj å mye ekkelt.... Kan vi ikke heller drømme om små søte nurk med rosa og lys blå lue :-) Som baaaaare er søte og snille :-) Sweet dreams girls :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå