Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 No begynner verkeleg tolmodigheta mi å ta slutt. Før påske fekk eg 50 % sjukemelding av fastlegen, men vi vart enig om at eg har krav på svangerskapspengar sidan jobben ikkje kan tilretteleggast (jobbar med løysemiddel og stor fysisk belastning pga dårlig logistikk på labbane). Sjukemeldinga gjekk ut 30 april på jobben hadde dei ikkje høyrt om noko svangerskapspengar. Legen har ikkje sendt inn søknad. Ho burde ha fyllt den ut då eg var der så skulle eg ha tatt den med til jobb. For kvar gong eg klarer å snakke med nokon på legekontoret må eg vente minst 30 min i telefonen og kvar gong er det ein ny person som aldri har høyrt om svangerskapspenger. Blir så irritert. Eg er ikkje sjuk og skal difor ikkje ha sjukemelding, det er jo difor denne ordninga vart til. Blir berre meir og meir forbanna på at allmennlegane har noko med svangerskapsomsorgen å gjere. Heldigvis klarde eg relativt kjapt å få tak i nokre fornuftige folk på NAV som sa det ikkje var noko problem å tilbakedatere søknaden sidan det var legen sin feil.Har brukt to halve arbeidsdagar til å ordne opp i dette...
Lotta2010x2012 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jg har fått innvilget svangerskapspenger, og måtte ordne med søknaden selv. Ta den med til legen, og så til sjefen, og så levere den på nav igjen:P Tok lang tid før jeg traff på riktig folk som kunne hjelpe meg på nav... Ble mange tellefoner kan du si.. Har du fått ordnet det nå, hvis ikke så vet jeg hvor du skriver ut søknaden:) Håper det ordner seg for deg:)
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2010 Takk for det lottespire. Eg har fyllt ut soeknaden og sendt vidare til legen. Masa tre gangar paa legekontoret og i gaar ettermiddag laag soeknaden fortsatt i hylla til legen. Men bad om at den skulle bli sendt til jobb, saa faar haape det blir gjort snarleg. Men er verkeleg sjokka over kor lite kjent det er med svangerskapspenger, maatte argumentere kvar gong for kvifor eg ikkje skulle ha forlenga sjukemelding...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå