Gå til innhold

Siden vi har vært inne på svigermor; hva er det verste/frekkeste svigerFAR har gjort? Ev. din far mor mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerfar er stort sett en kontrollerende, god gammeldags hustyrann, og har et voldsomt kontrollbehov, men noe av det værste var vel da han fikk hysterisk anfall fordi vi tente opp i peisen hos oss da svigers var på besøk.. Fikk en lang leksjon etterpå om brannsikkerhet.

Eller har han også for vane å hente posten vår når han kommer på besøk (passer alltid på når jeg er hjemme å hente posten før han kommer), kikker i søppelkassa vår og kan finne på å spørre om vi vikelig har veldig god råd siden vi kaster så mye søppel..

Han åpna selvangivelsa vår et år, og holdt på å gå i fistel over resultatet.. Hvorpå jeg truet med anmeldelse for tyveri av posten vår.

Han kontrollerer svigermor med jerngrep, og hun får nesten ikke lov å gå på butikken en gang. Han må helst kjøre henne overalt..

Han har gjennom hele oppveksten til barna fortalt at de er null og nix verdt og aldri kommer til å bli til noe, samtidig som han har vært sinnsykt overbeskyttende.

Han kan finne på å skrike og hyle midt blant folk når noe ikke passer han og enser ikke at folk stirrer..

Han er livredd for å sitte på i bil der andre kjører og sitter å holder seg fast i dashbordet og kaldsvetter..

Huff... Man velger sin kjære, men slettes ikke familien til sin kjære... Andre som har lyst til å dele svigerFAR erfaringer? :)

Skrevet

Min svigerfar har tatt meg rundt livet, tatt meg på rompa og andre upassende ting..... Jeg har ALDRI sagt det til noen, bare prøver å unngå hele mannen... Han er så ekkel! Han dater bare yngre damer, og skal alltid kommentere hvor heldig sønnen hans har vært som har så sprek kone,,, meget upassende!!

Skrevet

Han snoker i papirhaugen vår. Vi har en gammel trekasse i stua der både post, og blader havner. Denne sitter han å ser igjennom. Greit nok å lete etter aviser og blader. Men når jeg så han hadde lest brevene mine fra nav ble jeg skremt. Greit nok var brevene åpnet av meg, men de var brettet sammen og puttet tilbakei konvolutten. Så han måtte jo ha forstått at dette var privat post. Så denne trekassen blir nå bært ut hver gang han skal komme. Det ligger bare 4-5 blader/aviser igjen på gulvet til han der kassen sto.

Ellers så rygga han bilen vår i en stolpe 2 ganger (hente tilfart og kjørte på den en gang til) mens vi sto å så på. Men da vi konfronterte han med det 10 sekunder etterpå så nektet han............!?!

Han gir kaker til eldste som ikke tåler sukker til frokost. Svigerfar er bestandlig oppe før sola når vi er på hytta. Og eldste tåler ikke sukker, det er bensin på bål for ham. Så på den stunda det tar at jeg kler på meg fra lillemann sto opp, hadde han greid å stappe i han kake kl 0700. (Hver gang, ikke engangstilfelle)

Ellers så ler han til meg når jeg prøver å si noe seriøst til han. Men han er MYE greiere å han med å gjøre enn svigermor.

Skrevet

14:38 For en gris!! Hadde jeg vært deg hadde jeg jaggu latt han få så øra flagra!

14:43 Detmed avisene og posten er akkurat sånn som min svigerfar kan gjøre.. Derfor gir vi han regelmessig blader vi er ferdig med, og all post er ryddet ut av syne.. Hilsen HI

Skrevet

Min far har det med og blande seg i alt!!

Er han på besøk så går han igjennom all posten vår og åpner private brev ol.

Så når han skal komme på besøk så låser vi alle brev, regniner ol inn i safen. Og den står inni boda vår som vi låser. En gang så ringte han til meg og lurte på hva vi hadde inni safen og om han kunne få koden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...