<Pernille> Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. mai 2010 Ingen som vet dette?? Prøver meg litt på windows movie maker, men syntes den er litt vanskelig og får ikke til å legge til lengere tekster...noen som vet hvordan dette blir gjort da?
Makko med to små gutter Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Win Movie maker er nok et av de enkleste som er på markedet... Lengere tekster, det er vel bare å skrive det!
<Pernille> Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2010 Ja, jeg skulle da tro det selv...men når jeg velger å sette inn tekst, skriver jeg også stopper det seg også får jeg ikke skrevet mer enn det... Men, nå er ikke jeg den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder slike tekniske ting heller
Makko med to små gutter Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Det er windows Live movie maker du har? Tekstene kan jo være så lange som du bare ønsker. Du har to alternativ. Legge inn en tekst på filmen "bildetekst" eller rulletekst til slutt. Begge disse kan du sette starttidspunkt og varighet på (slik at seer'n rekker å lese hele teksten før den blir borte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå