Gå til innhold

Min kjære anonyme stalker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sikta jeg til de som skriver til seg selv for å si det sånn. Har sett det flere ganger. Kommer fire, fem anonyme svar på 3-4 minutter, samme skrivemåte.. Det er faktisk ganske trist. Jeg har respekt for andre mennesker og er ikke ute etter å lage kvalme på forum. Kjedelige meg. Jeg liker å være hyggelig mot mennesker! HUFF!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oki, nå må jeg bare få si en ting..

Jeg har ikke Alva på facebook, men jeg vet også at det var det samme bildet hun la ut her fordi det går an å se profilbildene til folk på facebook selv om man ikke er venner med dem. Hvordan jeg vet hva hun heter?

Ikke veldig vanskelig, kjenner noen som kjenner noen, ja dere vet..

Derfor vet jeg også hva datteren hennes heter f.eks.

Alva aner ikke hvem jeg er, men det kunne like godt vært jeg som var den stalkeren..

Skrevet

Det er meg som er "stalker". Har henne heller ikke på face. Kjenner også noen som kjenner noen...Vanskeligere er det ikke.

Skrevet

Kjære Alva, du bor på verdens MINSTE plass!

Det er MANGE som vet hvem du er, selv om ikke du vet hvem de er..

Jeg er en av dem. Jeg vet masse om deg, uten noen gang å ha møtt deg IRL.

Skrevet

Alva, kjenner deg på ingen måte, men syns det er flott at du setter foten ned! Skjønner heller ikke hvorfor noen her inne på død og liv skal "arrestere" andre og være ufine. Du fremstår for meg som en flott dame med bein i nesa, fortsett med det! Syns egentlig det er veldig rart at moderator ikke tar affære! Er ikke så veldig aktiv her, men som førstegangs gravid er disse sidene fine å plukke opp tips, råd og vink, og ikke minst få svar på det man lurer på fra andre gravide/flergangsfødene.

Synd at miljøet forsures av folk som slenger med leppa, gjør at sidene fremstår lite seriøse(min personlige mening). Mulig jeg lever i en "rosa sky", men liker mennesker, og tenker at vi i samme situasjon heller burde fokusere på å støtte hverandre:)

Lykke til, Alva:)

Skrevet

Hm. Hvorfor kommer de negative anonyme alltid rett etter hverandre med noen minutters mellomrom?

Skrevet

Du Alva som er så perfekt kan vel konfrontere "forbryteren" in real life. Men du bare må inn hit for å speile deg og sole deg i glansen.

Skrevet

10.38 Du er seriøst en stalker.

Vemmelige menneske!

Gjest Tale30
Skrevet

Anonym 10:38

Det er vel heller snakk om å henvende seg til så mange som mulig av de anonyme dustene som tror de kan trakassere andre her inne som de vil. Knanskje forstår de at de en gang må stå til rette for den siden av seg selv de viser her inne. Jeg syns det bare er patetisk og trist at folk gidder å bruke timer på å lire av seg masse crap til mennesker som aldri har gjort dem noe.

Og kom ikke med den at man er en annen person på nett enn i den virkelige verden. Dersom man har et behov for å være jævlig mot andre på nett, så er det et behov man har som en del av personligheten. Man har bare blitt jævlig flink til å skjule det i det offentlige rom. Da foretrekker jeg i alle fall dem som står for det de sier.

Skrevet

Får seriøst frysninger av mange av de anonyme svarene her inne... Ekkelt med sånne mennesker som har blitt helt opphengt i en person.. Virker som om denne "stalkeren" er ganske stressa, med alle de innleggene om at Alva ikke kan ane hvem hun er osv.... Hvis du kjenner noen som kjenner Alva, så går vel det andre veien også..?

Skrevet

Synes det er interessant hvordan disse anonyme som tydeligvis ikke kjenner hi irl kan bli så opptatt av å uttale seg om hva slags person hun er, og av å finne ut ting om henne gjennom felles bekjente... Må bare få si at det virker utrolig sært, og det kanskje kunne være på tide med noen litt sunnere fritidsinteresser?

Skrevet

fordi det er samme dama, som er dritstressa for å ha blitt ferska, og som prøver å fremstå som flere personer, som HI liksom ikke skal kunne vite hvem er!

Gjest Tale30
Skrevet

Og veldig merkelig at de alle sitter her på DiB samtidig, og svarer på denne tråden samtidig. Kanskje de har arrangert et nettmøte?

Skrevet

Ja, det var veldig rart at så mange fra den lille plassen sitter på nett på samme tid...:P

BUSTED!

Skrevet

jejeje...whatever...

Skrevet

Er ikke du lærer Alva?

Du er helt sikkert en kjempe flott jente og flink lærer.

Men jeg har litt problemer med å ta deg seriøst. Du bruker så mye tid her inne, legger ut mye privat, bruker tid på å finne en "stalker" osv. Du har jo fire barn og burde ha nok å henge fingrene i.

Bare et lite tips om at noen kanskje skaper seg et bilde av deg som ikke stemmer. Og det er ikke positivt med tanke på at du kanskje skal jobbe med barna til enkelte.

Skrevet

Man trenger jo ikke nødvendigvis være fra den samme lille plassen for å vite hvem hun er da..

Men når folk som bor der forteller om paret som har fått 4 barn på 7 år eller hva det er, hun er lærer, han er datamann. De hadde tre gutter, så fikk de en datter til slutt, som heter Sol et eller anna. Så er det ikke så himla vanskelig å skjønne hvem det er!!

Alt dette fortalte en bekjent meg, og jeg bor LANGT fra dette gudsforlatte stedet. Bare sånn at det trenger ikke være en stalker som hun kjenner...

Skrevet

Hvilket gudsforlatt sted er det snakk om da, siden "alle" vet alt om henne?

Skrevet

Er vel et lite sted utenfor Bergen. Men poenget er vel at det ikke er normalt å være så opptatt av et annet menneske? Jada verden er liten, men dette er et menneske som er godt over gjennomsnittet opptatt av Alva og det er sprøtt!! Godt hun har klart å avsløre henne. Er garantert samme person som skriver som anonym over her.

Skrevet

At 1 person legger så mye tid og energi på et annet menneske hxn visstnok ikke kjenner, er uansett syyyykt!!!! Sier mye mer om stalkeren enn om Alva hvertfallt. Latterlige og patetiske vesen hehehe

Etter innleggene i denne tråden, så virker det som at vedkommede kjenner Alva og prøver nå desperat å gi inntrykk av noe annet, stakkar.... ;p

Skrevet

eikelandsosen eller tysnes kanskje?

Skrevet

Hvem sier at Alva har en stalker? Jo det er Alva selv. Er det dermed sant? Det kommer vel an på øynene som ser.

Skrevet

Det er under 1000 innbyggere i kommunen for å si det sånn..

Skrevet

For en jævla tosk... Alva, hev deg over det, dette kan virkelig ikke bli mer smålig. Ta kontakt med ledelsen, de kan finne ut hvem det er som terroriserer deg, og du får da tilsent nicket, en vennine gjorde akkuratt det samme, og hun gikk til politiet. Lykke til.. (=

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...