Gå til innhold

Min kjære anonyme stalker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gidder du da å lese på denne tråden, og til og med svare?

Folk er rare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal du 16.42, bare drite i!!

Skrevet

Tipper det er samme surmagen som har en monolog med seg selv nedover her.

Hvem ville vel ikke ønsket å funnet ut hvem som var negativ mot seg selv?

Jeg hadde ønsket det veldig gjerne.

Skrevet

Oj, så her ligger det tydeligvis ting under og murrer!

Høres ikke ut som dette er en person/sak du finner uinteressant, he he, tvert i mot!

Hilsen 16.42

Skrevet

Med fare for å virke veldig blond... Hva er en Stalker???

Skrevet

Haha! Lett å se at det er en og sammen person som har skrevet mange av de anonyme innleggene i denne tråden jah:) Dersom det var jeg som hadde vært "stalkeren" til Alva så hadde jeg helt klart skrevet det samme som anonym, at jeg ikke hadde henne på facebook og at hun ikke hadde mulighet til å vite hvem jeg var. Du skjelver nok i buksa nå anonym, og prøver å overbevise henne om at hun tar feil. Synd at du er busted:)))

Skrevet

Alva, du er for perfekt for disse sidene her. Vi er så misunnelige på deg at noe må vi ta deg for. Du er lærer, har født fire flotte barn, har mann og idyll fra ende til annen. Hvis du bor i rødmalt hus med frukthage i tillegg så blir det helt overveldende. Du får skyte på deg en ekkel svigermor, et par aborter og noen samlivsbrudd så blir du straks mer spiselig.

Skrevet

En som følger etter deg, kartlegger hva du gjør, er besatt av deg osv.

Skrevet

Jeg hadde også en sånn stalker. Uansett hva jeg skrev og kommenterte kom personen med personangrep og dro opp gamle standpunkt og tråder. Byttet nick en stund før jeg kom tilbake.

Skrevet

Hehe ja!

"Hvor mange soverom trenger vi i nyhuset"? er jo nok til at noen damer i blokk går av skaftet.

Trist men sant.

Skrevet

Haha! Jeg BOR faktisk i et rødmalt hus, men om det ene lille morelltreet vårt kan kalles for frukthage er vel heller tvilsomt. Ikke er det noe videre pent heller etter at noen hjorter tok seg en del jafs av det i høst. Men, skal snart flytte, til et grått hus (mener jeg det er) uten verke plen eller trær, blir jeg mer spiselig da? ;-)

Ser at det som plager anonym er at jeg i hennes øyne fremstår som skrytete og selvgod, og hun ber meg ta til meg dette. Har flere ganger spurt hvordan hun mener jeg fremstår som skrytete og selvgod, men se det har jeg aldri fått noe svar på. Kanskje jeg har hell med meg denne gangen?

Og ja, det er sikkert flere som misliker meg. Grunnen til at jeg nå ble interessert i å finne ut hvem vedkommende er som har vært ekstra plagsom i det siste, er ganske enkelt at hun for meg brøt en viktig grense. Jeg bryr meg ikke så mye om at noen slenger litt dritt, men når det blir frigitt personlig informasjon som jeg ikke har klarert at jeg ønsker å dele, da er det ikke lenger greit. Det var også etter det at jeg begynte å lete og undersøke. Og det er også denne episoden som gjorde at jeg visste med 100% sikkerhet at den det gjelder en er jeg kjenner til IRL, ikke en jeg kjenner godt, men vet hvem du er ja...

Skrevet

Håper du har slettet vedkommende fra din facebook liste.

Usmakelig oppførsel. Jeg har hatt et par plagere jeg også, men de har ikke flere opplysninger om meg en det jeg har valgt å legge ut og da er de jo mest som mygg- irriterende og ekle men ufalige på våre breddegrader. Din stalker er mere som en Judas å regne. Farlig.

Skrevet

Der ble jeg ufrivillig anonym. Må bli vant med det nye systemet.

Skrevet

Nei, velger å ha litt kontroll i stede, men kan jo være hun sletter meg nå da ;-P

Skrevet

Og der ble jeg også ufrivillig anonym, liker ikke dette nye systemet.

Skrevet

Dib burde hatt en egen online psykolog for jammen er det en del som hadde trengt det her..... HI er dog ikke en av dem. Misunnelse er egentlig en veldig trist ting.

Skrevet

Du får ta det som et kompliment:) At noen misunner deg å ditt liv:)

Skrevet

Hva er det misunnelsesverdige med Alva da anonym 20.00?

Skrevet

Jeg har litt vansker med å se for meg at noen skulle misunne meg mitt liv, i og med at jeg er ganske så normal. Men jeg skulle gjerne likt å vite hvorfor vedkommende misliker meg slik, et "du er så selvgod og skryter så mye" uten noen nærmere forklaring er liksom ikke helt...tja...forklarende?

Gjest Toxic
Skrevet

Det er jo fullt forståelig at stalkeren din misunner deg ditt normale liv siden normalitet åpenbart er en mangelvare der i gården ;) Du kommer nok sikkert ikke til å få svar på hvorfor personen mener du er selvgod og skryter, han eller hun kan neppe svare på det selv.

Skrevet

no har hu fått et skikkelig smiskeinnlegg så nå må ho vare fornødd.

Skrevet

Jepp, ser ut som en velfødd katt som nettopp har slukt en rotte...

Forresten, litt vel teit omskrivning av språket eller hur?

Skrevet

Wow, imponerende:)! Bra du fant ut hvem det var. Synes du må gjennomgå mye her inne til tider og har aldri forstått hvorfor, du er jo en av de som alltid svarer ordentlig. Tøft gjort var det hvertfall:)

Skrevet

Oi. Stalker faktisk. Jeg er litt sjokkert, men burde vel egentlig ikke være det med tanke på hvor mye rart folk finner på her inne. Håper personen som plager deg får hilse litt på karma.

Jeg er ikke blant de mest aktive brukerne her, men leser en del et par ganger i uka og jeg merker jeg blir litt trist av å tenke på at det er voksne damer som er mødre som henger ut hverandre og oppfører seg som små fjortiser med null respekt for andre mennesker.

Hvorfor bruke fritiden sin til å trolle på et forum??? Det må jo være en forferdelig trist tilværelse :/

Skrevet

Det går vel akkurat samme tiden til å trolle som til å skrive "seriøse" innlegg vil jeg tro mam&ama. Tror ikke tilværelsen blir tristere av den grunn. Noen liker å ha det gøy i motsetning til trøttinger som deg. Er mer forbauset over alle dere som er så lettsjokkerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...