Gå til innhold

Min kjære anonyme stalker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva jeg skal kalle deg. Du har ikke merket det, men jeg har lagt ut et par..tja...feller kan jeg vel kalle det, og du har gått rett i dem. Så nå vet jeg faktisk hvem du er :-) Må si jeg ble litt overrasket, men, men, greit å vite om at du er falsk. I motsetning til deg er jeg dog ikke så slem at jeg henger deg ut, det trenger jeg ikke, du vet jo utmerket godt selv hvem du er.

Skrevet

Oida, har du fått deg en stalker? Spennende. :-) Sellv om vedkommende kanskje ikke har det så moro etter å ha blitt avslørt da..:-)

Skrevet

Jeg er imponert! Godt jobbet Alva, greit å vite hva kjente og bekjente egentlig mener om en.

Skrevet

*Humrer* :)

Skrevet

Fortell oss mere om disse fellene da, ellers har jeg liten tro på at dette er sant. Hilsen en anonym som ikke er "stalker"

Skrevet

Stalker er kanskje å ta litt hardt i, men en som tydeligvis irriterer seg veldig over meg, skriver en del negativt om meg her inne og ellers er raskt ute med å "kjefte" på meg for alt mulig. Litt hung-up rett og slett synes jeg.

Skrevet

Hvorfor tror du ikke dette er sant, annie 14:25? Har lagt merke til flere ganger at Alva får slengt dritt etter seg selv om hun alltid svarer på en vennlig og ordentlig måte. Denne drittslengingen kommer alltid fra en anonym. Har selv hatt en stalker her inne som ikke var anonym, men det er en annen historie.

Skrevet

En av dem var å legge ut samme bilde som på FB i håp om at det en gang ville bli kommentert, og det ble det mye raskere enn jeg hadde forventet. Så har det vært noen små ting jeg bare har fortalt til noen få personer, sett etter respons osv, luket bort osv og til slutt snevret det seg inn på noen veldig få aktuelle, og til slutt en.

Skrevet

Det er vel ikke stalker hun ikke tror på, men at Alva har funnet ut hvem det er.

Skrevet

Hehe, jeg gjorde det samme med min. Dvs. var ikke noen jeg kjente på ordentlig, men jeg fant ut hvilket mick det var.

Gjest Tale30
Skrevet

Så bra at du fant ut av det! Er det noen du kjenner altså? Så sjukt.

Skrevet

Jeg har også vært bortpå tanken om en jeg kjenner driver å "troller" her inne, for jeg føler at mange av innleggene her kunne vært rettet mot meg...

Skrevet

Rene Frøken Detektiv, du! Litt spennende å snoke seg frem til slikt, men også litt trist siden en person i omgangskretsen din har svikta deg og du nå har fått det bekreftet. Men, slike venner trenger man jo strengt tatt ikke, så greit å vite.

Gjest sug lut
Skrevet

Jøsse, Alva, du har en mulig ny karriere som privatetterforsker om alt annet skjærer seg, tydeligvis. Noen som skjelver i buksene her nå, antakelig.

Skrevet

ikke anonym nå, teite knapp.

Skrevet

Hehe.. Ja, drømmejobben det, den nye Veum nå som jeg skal til Bergen og alt ;-)

For å være ærlig driter i hva vedkommende måtte tenke, er bare glad jeg fant ut av det.

Skrevet

Oida. Det jo litt leit Alva. For jeg kjenner deg ikke og har deg ikke på facebook. Men jeg er også en av de som er kjapt ute med å "kjefte" som du kaller det... Kanskje fordi jeg syns du er selvgod og skrytete.

Skrevet

Alva selvgod og skrytete?

Det er hun slett ikke.

*huke av*

Skrevet

Der var menigheten på plass for å sleike henne oppetter ryggen. Hvis det er så at du vet hvem jeg er så må du være synsk. Jeg har ikke deg på facebook, men vet godt hvem du er. Åsså så importent da, fått seg stalker og alt mulig hu asså...jeje

.

Skrevet

Alva er blitt privatdetektiv...ja nå skjelver jeg skikkelig i buksene her...

Skrevet

Jeg tenker vel at om du ikke hadde brydd deg, hadde du aldri tatt deg alt bryet med å finne ut hvem det var. Og jeg kan ikke si jeg har sett så mye "kjefting" - mer at folk har kommentert din væremåte.. Kanskje du skal tenke litt på hva folk sier? Vi kan alle forbedre oss.

Skrevet

Ekke så greit å være Alva og sentrum i DIB-universet! Patetisk hele dama!

Skrevet

Kan ikke noen få printa ut denne tråden og sendt den til psykiatrisk avdeling? Jeg tror vi har minst ett tilfelle av alvorlig paranoia gående her.

Skrevet

Synes hun er uinteressant og skjønner ikke at noen gidder stalke henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...