Mitzy Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Har lyst og skaffe meg ett annet bæretøy enn babybjøn som jeg har fra før. Så en enkel med en sånn ring på har jeg sett. Noen som har den som kan dele erfaring? Kan jo kjøpe en brukt på finn.no men greit og vite om folk er fornøyd først. Er så mange forkjellige med knytinger og vinklinger,men vil helst ha en enkel som mulig.
lifeline Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 babybjørn er fandens verk. om du vil oppleve en bæreverden så gå inn på tettinntil.no der får du all informasjon om bæring. Babybjørn gir ikke skikkeligs støtte til verken deg eller barnet. barnet henger etter skrittet. Det jeg tror du mener er en ringslynge. Stikk på tettinntil.no der er eget forum og egne salgssider tryggere å kjøpe der nn på finn.no. mn like priser.. lykke til:D
Mitzy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Takk takk:) Brukte babybjørn på nr 1,men de stroppene var så smale og så fikk jeg vondt i/ble veldig fort sliten i skuldrene. Så er på utkikk etter ett annet bæretøy som baby ligger litt mere i og ikke belaster skulder og nakken så mye. Gleder meg til og prøve noe annet ja
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 ringslynger er suuuuper enkle...trer den som en snekkebukseknapp, og etter det er den alltid tilpasset og bare til å ta over hodet Selger mine for 350 kr helt nye
(Muskat) Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Hva slags stoff bruker du? Og størrelse på ringene?
Mitzy Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2010 Har du ikke en hjemmeside eller bilder da av det du lager?
silkeføre Skrevet 4. mai 2010 #8 Skrevet 4. mai 2010 Vær obs på at med ringslynge så fordeler du ikke vekten likt. Du bærer på den ene skulderen. Dermed kan du lettere få ubehag/feilbelastninger, og orker kanskje ikke bære like lenge som om du hadde vekten jevnt fordelt.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Jeg her kjøpt på eddabedda.com helt nye til samme prisen Men husk at ringslynge ikke fordeler vekten likt om det er det du er ute etter, det er ikke for langtidsbæring. Da ville jeg heller valgt noe annet. som feks manduca
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. mai 2010 #10 Skrevet 5. mai 2010 lager mine brede slik du kan dekke større område om ønskelig... Har masse bilder på facebook siden min, men ikke fått puttet de inn her.. Har i mosegrønn, sort, hvit, mørkeblå og baby lyseblå og deminfarget selv elsker jeg lin stoffet i den hvite.....helt nydelig og lett.. kjøpt ringene hos autoriserte spesialister på ringslynger og skal holde opp til 36 kg
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 5. mai 2010 #11 Skrevet 5. mai 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=19517886 prøv om den funker fremdeles....der kan man se fargene, men byttet ut ringene til noen penere, siden jeg ikke var forøyd nok med de forrige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå