Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Noen som har fått postitiv test av disse FØR ikm? Og eventuelt hvor lenge før? Har selv ikm på fredag, og er på 13 dpo og tok en bt i dag og den var negativ. Trodde kanskje man hadde nok hcg etter 13 dager at det kunne slå ut på en test.... men kan jo bare være at jeg ikke er gravid da selvsagt :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 De fleste billigtester er vel like gode som de dyre. Men de kan jo ha vært lagra feil og sånn. Forsåvidt bør du teste morgenurin, og er det tidlig kan det jo være at hcg hormonnivået ditt ikke er så høyt enda. Vent et par dager og test igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg fikk positiv billigtest 11 dager etter eggløsning. Testet på ettermiddag til og med. Men streken var veeeldig svak, så var ikke helt sikker på hva jeg skulle tolke den som. Men samtidig hadde jeg testet negativ maaange ganger før, så visste at det ikke ville være antydning til strek om den var negativ. Testet med en vanlig Clear Blue morgenen etter, og den var tydelig positiv. Den ville nok slått klart ut dagen før(og sikkert tidligere også) om jeg hadde testet med den. Jeg fikk ikke tydelig strek på billigtest før ca en uke senere, 4-5 dager etter ikm.(jada, her ble det testet masse, det var bare for uvirkelig at jeg skulle være gravid). Så min erfaring er at Clear Blue er mer sensitiv enn billigtestene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå