Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Yngste jenta mi har er mulatt, og nå venter jeg mitt andre barn som blir etnisk norsk. Det plager meg litt at det blir så tydelig at barna mine er fra forskjellige fedre, noen andre som har det slik? Altså barn med forskjellige fedre med forskjellig etnisitet?? Kommenterer folk det? Ei jeg kjenner hu har fått endel kommentarer om at hu ene er adoptert og sånn.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Ja, barnefar til mitt eldste barn er latinamerikaner. Barnet har mørkt hår og øyne, litt mer gyllen hud enn oss nordmenn, og blir veldig brun og fin om sommeren:) Er samboer og har barn med en nordmann, barnet har kritthvitt hår og blå øyne, og barna er nydelige begge to. Jeg ligner såpass på eldste at jeg aldri har fått noen spørsmål om h*n er adoptert, men det synes nok godt at mannen han kaller pappa (min samboer) ikke ligner så veldig på ham. Det har aldri falt meg inn at dette er et problem en gang, og jeg synes ikke du skal la det bli et problem heller. Kos deg med barna dine du:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Når skal folk slutte å være frekke? Faktisk mange som blir gravide med prevansjon. Og til deg Hi.. Det er bare å heve hode.. Ikke bry deg om hva andre sier. Så lenge du selv har det bra! Det sier bare litt om personene som gidder å baksnakke og slikt. Helt til de en dag kanskje er i samme situasjon selv.. Vi lever i et samfunn der hudfargen er godt blandet.. Ikke noe å bry seg om!
Gjest ->>- Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Gutta våre har utseende som tilsier ulike etnisiteter. Det er ikke noe som blir kommentert ofte, men det hender jo at folk spør hvordan det har seg. Verken de eller vi opplever det som noe problematisk, ei heller som noe som skjer særlig ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå