Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Alt var bra. Er 15+0 i dag og fikk høre hjertelyden til bebisen igjen som var på 146. Blodsukkeret mitt var på bare 3,9 i dag og langtidsukkeret var på 5,3. Så legen kunne ikke skjønne hvorfor dem sa at jeg har fått svangerskapdiabetes alt etter jeg tok den sukkerbelastninga på sykehuset. Da lå det jo høyt, men ikke nå. Merkelig. Blodtrykket var helt fint og ingenting i Urinen.
Mammahjertet <3 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Så flott alt alt gikk så bra hos legen:) Nå er det ikke så lenge før du skal på ordinær ultralyd heller. Det må du glede deg mye til. Det er en stor opplevelse! Fikk forresten en følelse av at du venter en gutt.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Takk for det. Jeg har Ordinær Ultralyd den 28 mai. Men skal til Ultralyd neste Onsdag på gynokologklinikken. Da er det stor sjanse for at jeg får vite kjønnet. Er så spent. Ja de fleste jeg kjenner føler at jeg får gutt. Jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå