Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Noen som er drevne i tysk? Here goes: Du, din bedritne hurpe skal holde deg langt vekke fra mannen min. Vi har vært lykkelig gift i 10 år og sånn skal det fortsette. Du skal ikke ødelegge brullypsdagen vår, hore! Jeg gir en lang faen i om han ikke hadde på seg gifteringen, at du kan være så korttenkt er for meg helt ufattelig. Også mannen din da, som sitter hjemme med barna deres og aner fred og ingen fare! Hadde det ikke vært for dine nærmeste, hadde jeg flådd deg levende som det usle, lille mennesket du er. Måtte all verdens ulykke falle på deg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Sie, wird Ihre Hündin ficken Sie weit weg von meinem Mann zu halten. Wir sind seit 10 Jahren glücklich verheiratet und so soll es auch weiterhin. Sie werden nicht unsere Hure brullypsdagen zerstören! Ich gebe eine verdammt lange, wenn er nicht tragen Ehering, können Sie so kurz gedacht werden ist mir völlig unverständlich. Auch, wenn Ihr Ehemann, der zu Hause mit ihren Kindern sitzt und erkannte die Frieden und Sicherheit! Wäre es nicht für Ihre Liebsten wäre, hätte ich dich lebendig gehäutet, als die elenden kleinen Mann du bist. Mögen alle das Unglück der Welt auf dich fällt.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Vel, kan ikke skjønne at du i så fall VIL kjempe for en sånn mann!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Haha, google translate fungerer fra tysk til norsk også! Det er din tispe, jævla langt unna å tenke på min mann. Vi har vært lykkelig gift i 10 år, og slik at det skal fortsette. De vil ikke ødelegge vår brullypsdagen hore! Jeg bryr lenge hvis han ikke kan bære gifteringen, vil du bli tenkt på så kort er helt uforståelig for meg. Selv om mannen din sitter hjemme med sine barn og så fred og sikkerhet! Hvis det ikke var for dine kjære, ville jeg ha flådd levende, som den miserable lille mannen du er. Kan alle verdens ulykke faller på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå