Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Vi er en liten familie som bor på 40 kvm med et soverom. Vår lillegutt har nå blitt 2 år og sover fortsatt på samme rom som oss. Leien vi betaler er grusomme 7000 i måneden pluss strøm. Samboer har fast jobb med en årsinntekt på ca 350 000 . Jeg har vært student fremt til nå, og har startet min søking etter jobb. Håper på barnehage eller som vikar i barnehage eller noe. Vi har funnet en leilighet på 90 kvm med 4 soverom. DRØMMEN. Den går for 9000 i mnd + strøm, inkl internett og kabel TV. Herreguuud,. tenk å fått kommet seg bort fra denne lille leiligheten til en 90 kvm. Blir jo som et helt hus for oss, og lillemann får seg et eget soverom Men, om jeg nå får meg en vikar jobb i barnehage, så har jeg jo litt inntekt i måneden og samboer har ca 20 000 i måneden.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 40 KVM. All respekt til dere tre :-) Det er veldig lite. Men utifra det du skriver, så er det kanskje bedre for dere å flytte. Det er vel bedre å betale 9000 for en 90 kvm eller 7000 for en 40 kvm.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Hva med å prøve å kjøpe noe, når du leier kaster du bare pengene rett ut vinduet. Han har god lønn så dere bør få låne rundt 1,4 med kun hans lønn. Og om du får ekstra jobb får dere låne enda mer. Du vil betale ca det samme i lån som det dere betaler i leie i dag. Vi har nettopp kjøpt etter mange år ute på leiemarkedet, irriterende å tenke på alle pengene som har gått til spille. Du kunne jo fått noe eget. Tenk på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå