Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har absolutt ingen sexlyst:-(

Har ikke lyst på typen i det hele tatt.

Verken tenker eller fantasere om sex.

Er 15 u på vei, og kan telle på to hender hvor mange ganger vi har hatt sex siden jeg ble gravid. Typen skulle helst hatt sex hver dag, så han sliter veldig, noe igjen som sliter på forholdet.

Han tror han ikke er bra nok osv. Prøvd å fortelle han at dette ikke har noe med han å gjøre, men han tror meg ikke. Han er sur og jeg blir sur for at han er sur. Dette ødelegger sånn. Er så kjipt, for har det veldig bra ellers...

Noe jeg kan gjøre?

Klem

Skrevet

Jeg ville rett og slett forsøkt å ha sex... :) Jo mindre man gjør det, jo mindre blir lysten, og det er jo en kjip spiral. Jeg mener selvfølgelig ikke at dere skal ha samleie mot din vilje, men kos dere ordentlig en kveld, og se om ikke lysten kommer snikende selv om du tror at den ikke er der. I verste fall er det jo bare å avlyse seansen dersom det ikke tar av...

Skrevet

Helt enig, prøv å ha sel vom du ikke vil. er i uke 31 og vi har bare ikke sex

Skrevet

Ikke lett.. Men får vel bare prøve da.

Er så ork når enn ikke har lyst.. hehe

Skrevet

Hvis du ikke hadde vært gravid, så hadde jeg gitt samme rådet som de over - å prøve.

Men - som gravid synes jeg du skal få slippe. Det er så mye som skjer i kroppen, man er tidvis svært hormonell og det frister rett og slett ikke i det hele tatt med nærkontakt av noen grad.

Har du prøvd å forklare dette for mannen din?

Skrevet

Hei

Min sex lysst forsvant også i det øyeblikket jeg ble gravid... Prøvde alikevell noen ganger, for mannen sin del. Men for meg gjorde det bare vondt verre.. Ble nesten kvalm bare han tok på meg.

Har vært gift i mangen år, og mannen min var heldigvis forståelsesfull. Vi snakket endel om det.

Kan trøste deg med det att når jeg hadde passert 30 uker så begynnte lyssten å komme tilbake igjen:) Har 6 uker til termin nå, å har lysst hele tiden... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...