Gå til innhold

Hei! Noen her som har prøvd 30 days shred med ho jillian fra "the biggest loser".. Ble det noen bra resultater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i går og er jo dæger`n sååå støl,... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt og håper at den kommer i dag :o)

Skrevet

Så spennende da... Det er hardt så jeg er nesten overbevist på at det gir resultater,men det er gøy å høre om andre for det:)

Stølstølstøl... hehe... Lønner seg nok å tøye ut mer enn ho viser tror jeg :)

Lykke til da:) Kansje vi er SKIKKELIG smekre til sommer`n.hehe

Skrevet

Hehe.. ja nå ser det jo ut til at sommeren blir forsinket så da har jeg kanskje tid nok? :o)

Skrevet

Ja var jo snøhvitt når vi våkna i dag så ser ut til at sommeren lar vente på seg,men...

Uansett om vi ikke har tid til å bli "perfekt" til sommeren så blir det nok en bedring.. Og det er iallfall jeg hæppi for gitt:-)

Skrevet

Har også bestilt den, og venter spent!

Håper det funker!! :-)

Skrevet

Hei. Jeg er på dag 13 i dag. Ser i grunnen ikke noen resultater, men har gått ned 600 g og føler meg sprekere. Har kun tatt mål rundt magen, da det er det viktigste for meg og der hadde jeg ikke gått ned noen cm da jeg målte på torsdag. (veier og måler meg på torsdager). Var kjempestøl de første dagene av nivå 1, så ingenting de siste dagene. Var litt støl i går etter at jeg begynte på nivå 2, men ikke så veldig..kjenner det i grunn bare i skuldrene. Skal holde ut uansett, for god trening er det og ganske gøy start på dagen syns jeg :) Lykke til videre.

Skrevet

Jeg har shreda meg i 7 dager nå. Har gått ned 1,5 kg.

Jeg har også lagt om kostholdet mitt. Tror vekttapet har sammenheng med det også.

Føler meg iallefall i kjempeform bare etter en uke. Anbefales!

Skrevet

Hei,så flink du er da :-) Tror jeg mister gnisten hvis jeg ikke ser forskjell på 13 dager,men er godt å føle seg bedre og da:)

Kan jeg få spørre om du er stor i utgangspunkte??

Jeg er nemlig ganske stor og det er kansje større sjans for å gå ned da,,?...

Men det virker som om det går mye på muskler da så er ikke sikkert vekta viser stor nedgang da ettersom muskler veier mer enn fett..

Skrevet

Heihei:)

Jeg har tatt av 5 kg på 25 dager :)'

Så jeg er super fornøyd:)

Skrevet

Så gøy å høre at det hjelper :-) !

Har du "bare" trena da eller snudd om kostholdet også??

Skrevet

Jeg har gått ned 3kg på 13dager (bare med treningen)

5cm rundt magen, 3cm rundt hoftene og 2cm rundt lårene hittil :D

Å JÆVLI støl i skuldrene!!

Men håper det går over slik som på level 1 :)

Skrevet

Jupp, lasta ned og begynte i går! Men det er så flauuut å gjøre med gubbelubb hjemme, så jeg er redd jeg ikke får gjort det i dag. Da blir vel hele vitsen borte kanskje? Er støl som bare F...

Skrevet

Hehe, jeg syns også det er direkte pinlig å holde på med foran andre, så jeg venter til jeg er alene i huset :)

Angående resultater, så tok jeg frem målebåndet i dag. Vekt har vi ikke for tidspunktet, så jeg aner ikke resultat i antall kg (om det er noe da). Har gjennomført nivå 1 og begynte på nivå 2 i dag, og har ikke lagt om kostholdet noe særlig.

Men, jeg har da tatt av 4 cm rundt bysten (puppene var rimelig slunkne fra før, så jeg håper det er gått litt vekk på ryggen i stedet, hehe), 1 cm under bysten, 3 cm i midjen, 3 cm rundt hoftene og 1 cm rundt lårene. Armene har det ikke skjedd noe med ennå dessverre, men håper at nivå 2 vil gjøre susen.

Og nivå 2 var tungt, hehe, men satser på det kommer seg etter noen dager....

Skrevet

Jeg begynte i går, kan ikke si annet en at jeg er støl!

For dere som laster ned, så håper jeg det er fordi dere ikke veit bedre! Dette er den dvd som du får for 55kr inkl porto! DET har dere råd til! Når "folk" setter greie priser på produktene sine synes jeg også man skal kjøpe det, og ikke stjele det!

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/11755166/Jillian-Michaels-30-Day-Shred/Product.html

Skrevet

Er halvveis i dag, og målte meg når jeg var ferdig med del 1. :) Da hadde jeg gått inn 4,5 cm i midjen der jeg er smalest, 1,5 cm der jeg er bredest på magen og 0,5 cm på lår og 0,5 cm på legger. :) Null på armene :) Vekta skjer det ikke så mye med, ligger og vipper mellom en kg ned og null.. :P Men ser jo at jeg begynner å bli litt mer fit i allefall ;)

Skrevet

Så gøy å høre det hjelper så bra da:) synes det er kjempe bra at det er noe som hjelper og faktisk er litt morsomt:) men dægern så støl jeg er.. (dårlig trent ja) :P

Skrevet

Jeg har ca 10 kg for mye..Har gått ned 5 kg på 1 år og har som mål å komme ned til 65 kg..Da er det 8 kg igjen, men har vært på 73 kg 6 mnd nå..Vanskelig de siste kg:( Men føler meg sprek og syns treninga med Jillian er fin start på dagen, så får se om det har skjedd mer når jeg er ferdig med alle 30 dagene:)

Skrevet

Jeg ble ferdig i helgen og har gått ned 2,5 kg og mistet 18 cm totalt fordelt på mage, hofter, lår og overarmer. Mest på hofter og midje siden jeg har mest å ta av der, timeglassfigur. Føler meg MYE strammere:)

Skrevet

Makko og lillegutt:

Fikk du mail om at bestillingen var i orden når du hadde bestilt?

Fikk ingen bekreftelse jeg.

Syns det er så ekkelt å oppgi kontodetaljer å jeg....

Men nå tok jeg sjansen...

Skrevet

Jeg fikk bekreftelse på at orderen var ok. Og mail om når den var sendt. Pengene ble trukket når orderen var sendt :) Ikke noe problemer.. Nå venter jeg bare på postgangen :D

Skrevet

Fikk du beskjed med en gang at ordren var ok?

Skrevet

Nå funka det! Gleder meg til å begynne treninga. Håper det ikke tar så alt for lang tid før dvd`n kommer. Har dere kjøpt dere vekter eller bruker dere andre tilsvarende ting?

Skrevet

Jeg begynte med å fylle 2 små brusflasker med vann. Det ble for lett, men har ikke råd til å kjøpe vekter så fylte 2 store brusflasker med vann i stedet..ikke så lett å holde bestandig, men perfekt vekt og går bra:)

Skrevet

Oj oj. Jeg hadde første runde i dag, og kjenner at jeg begynner å bli støl nå. Så må si jeg gruer meg til å stå opp i morgen ;-)

Men syns opplegget virket kjempebra. Bra trening, som absolutt er gjennomførbart. Gleder meg til å se resultater!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...