Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Når kan jeg tidligs vente at en test er positiv. Noen dager før jeg venter mensen eller dager etter?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Noen får utslag på graviditetstesten 3-4 dager før de skulle hatt mensen. Jeg har aldri fått positivt før den dagen jeg skulle ha hatt mensen, uansett hvor iherdig jeg har testet:) (4 graviditeter unnagjort)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg gikk positiv test tre dager før forventet mens. Det er ganske vanlig å ikke få positivt utslag før etter forventet mens også.. Det varierer, men er du spent ville jeg tatt en test noen dager før... Du kan jo alltids ta flere også:-)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Noen tester sier du kan ta den 3 dager før forventet mens. Les på pakkene, tror det er CB sin. De er ikke 100% sikre så tidlig, men ikke langt fra heller.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Jo lengre du venter, jo kortere blir ventetiden til de første 12 ukene er unnagjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå