<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Hei damer.. Jeg er så på let etter slike små sløyer til håret på babyer sm har borrelås eller andre måter og holdes fast på. Hun har ikke nok hår til at en sløyfe kan knytes og holde seg der. Noen som vet hvor en kan kjøpe?? Skal i konfirmasjon også er det jo 17 mai. har lyst og pynte tulla med noe i håret. Hun har langt hår på toppen av hode. Det har jo ikke blitt slitt av.. Takknemlig for alle innspill. Ha en fiiiin tirsdag.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Ja, de har i hvertfall på butikker som selger name-it klær. Vet ikke hvor du bor, men i Bergen har de en butikk i 3.etg på Bergen Storsenter som selger dette. Har i hvit, rosa og lilla. Jeg har et par lilla til datteren min, men de detter veeeeldig fort ut igjen altså, så her gav jeg opp etter ca 1,5 time i konfirmasjonen, da hadde jeg puttet sløyfen i håret hennes sikkert 20 ganger. Men søt var hun med den i :-)
Endelig4 Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Hei damen ) Jeg har kjøpt sånt noe på brio til søte små jenter )
Gjest Kira06 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Vi fant det på Glitter forrige dagen. Nå har endelig vesla fått litt hår på toppen (sånn som Donald Trump!), så da var det litt morsomt:) Regner med at de har det på Glitter butikker rundt omkring når de hadde det her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå