Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var på en tidlig ultralyd i uke 10+2. legen fant frem til en liten dings mellom beina som han mente kunne tyde på at det var en gutt. hva mener dere? bør jeg stole på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så dem på meg i går også, 12+2, de sa det så veldig ut som en gutt, men det kunne man langt fra sikkert si da jenter og gutter er veldig like noen uker til..

Skrevet

Ville absolutt ikke stolt på det :)

Skrevet

Jeg var hos spesialist i uke 15. Han sa at viss han skulle tippe så ville han tippe på gutt(vi fikk selv se utstyret som sa at dette var gutt)Han sa også at frem til uke 15 var de veldig like,men fra denne uken begynte det å trekke seg tilbake på jenta!Pga min magefølelse og det han sa har jeg vært rimelig sikker på at her kommer det en gutt til,men på UL i går (uke 20+5)fikk vi oss en overraskelse,her kommer det en jente.INGEN tvil,vi fikk se kjønnsleppene!Så det du fikk se i uke 10 hadde jeg tatt med en klype salt;)

Skrevet

Jeg ville ikke ha stolt på det, nei. Men han har jo ca. 50 % sjanse for å ha rett da ;)

Jeg var på ultralyd idag, 11+6 og hun som tok den viste oss hvor likt det ser ut foreløpig. Har forøvrig ei bekjent som gjennom hele svangerskapet fikk beskjed om at det var ei jente på vei. Det endte med et lite sjokk da en liten gutt til slutt kom ut ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...