klovner Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 jeg var på en tidlig ultralyd i uke 10+2. legen fant frem til en liten dings mellom beina som han mente kunne tyde på at det var en gutt. hva mener dere? bør jeg stole på det?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Svarer her også.. Nei, ikke i uke 11!
sprellemor Skrevet 5. mai 2010 #3 Skrevet 5. mai 2010 Tror ikke du skal stole blindt på dette, nei. Hvertfall hvis legen sa at dette kunne tyde på at det var en gutt. Temmelig forbeholdent. Så vidt jeg har skjønt kan klitoris være stor, og kan se ut som en utvekst / penis.
nr13imagen Skrevet 5. mai 2010 #4 Skrevet 5. mai 2010 Kan også være navlestrengen som ligger sånn til , hadde ikke tatt det seriøst før jeg hadde vært på ordinær ultralyd ihvertfall .
M ♥ ♂-2010 Skrevet 6. mai 2010 #5 Skrevet 6. mai 2010 Det er riktig som de andre sier, kjønnsdelene er egentlig ganske like så tidlig. Ville ikke stolt på det. De sier at i uke 14 er det 70% sjanse for å se rett, og det skjer MYE med baby fra uke 10 til 14! Så jeg ville ikke stolt på det i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå