Gå til innhold

Hvem husker dere som har bomma på anonymknappen og blitt avslørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men andre da, ordentlige? HI

Skrevet

Hva er vitsen med å rippe opp i gammel dritt? Må du legge sten til byrden for disse for å føle deg bedre?

Skrevet

Inviterer du til gravøl for anonymknappen? Den heter nå nickknappen på disse sidene her.

Jeg kommer i farten bare på 4kløver, men det har vært mange morsomme og søte forglemmelser opp i gjennom. Hun som trengte ekstra påskjønnelse for bryllupet sitt bla. Søt:)

Skrevet

Beklager dysleksi.

Den tråden er jo på tavla her nå...

Skrevet

HI; er du redd vi husker deg ennå om du dukker opp med nick?

Skrevet

Er ikke luten ordentlig?

Ellers kan jeg ikke si at jeg legger på minnet de som bommer. Men har gjort deg selv noen ganger, som regel spiller det ingen trille, men en gang ble det skikkelig trasig. Moderator fjernet det fort da heldigvis.

Skrevet

Når da? Jeg bruker jo så godt som aldri anonymknappen (bortsett fra de siste dagene når man signerer anonym om man ikke huker av), så kan ikke huske jeg har hatt noen blemmer. Sikker på du ikke roter nå Anonym 12:42?

Skrevet

Jeg husker flere historier og nick, og mange av innleggene var særdeles artige og andre bare triste ... men vet du hva? Jeg avlører det ikke :P

Skrevet

Nei, Cat, jeg er ikke ordentlig - i den forstand at jeg bommer feil vei til stadighet.

Gjest sug lut
Skrevet

Neimen faan da. Var det mulig. Nå veit du hva jeg mener.

Gjest Tale30
Skrevet

Hahah, jeg ser deg Lut, jeg ser deg. ;)

Skrevet

Jeg bomma engang, men det var ikke noen big deal:)

Gjest sug lut
Skrevet

Tale, er det rart at jeg blir gretten, da? Det er en helt legitim reaksjon hos eldre mennesker når teknikken vokser fra dem. ;)

Gjest Tale30
Skrevet

Det morsomste er den banninga i etterkant, skikkelig sur..

Skrevet

Jeg har blitt beskyldt for å bomme. Men har aldri fått vite hvor det skulle ha skjedd hen.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er enten det eller vold mot maskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...