Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er på slanker´n og har veiedag mandager. Det er denne vekta som føres opp og som jeg forholder meg til... Nysjerrig som jeg er går jeg på vekta hver dag, gjerne morgen og kveld. Ser jo derfor at den varierer veldig. Men en ting jeg har bitt meg merke i er at jeg alltid veier endel mindre tirsdags og onsdagsmorgene enn jeg gjorde mandagen! Hvorfor er det slik tro? Veier da alltid rett etter at jeg har stått opp/vært på do, men før frokost.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Oppleve det samme, men har funne ut at det efør at æ kose mg i helgen med litt før go mat....
Himmel og hav Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Kanskje den maten du spiser i helga er litt tungt fordøyelig ( som biff) eller inneholder mer salt ( spekemat, snacks) ? Og at du derfor har mer i tarmene eller vann i kroppen enn det du har seinere i uka når du har kvittet deg med det.
The Bad Gal Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Man har gjerne mer vann i kroppen etter en helg med litt mer usunn mat, men det slipper taket etter 1-2 dager med riktig mat. Du merker kanskje at du må tisse oftere på mandag?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Hmm... Jeg har ikke spist noe mer de ukene jeg har holdt på. Vært knallflink faktisk.. Eneste utskeielsen iløpet av en mnd var en flaske vin på lørdag. Synes derfor det er litt rart. Meeen, det kan jo være ting jeg ikke tenker over som inneholder mer salt ol. hi
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 ...eller forresten... Hver helg drikker jeg cola (zero). 1/2-1 liter. Kan det være pga den?! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå