Espoir Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er slank og trener og spiser kjempesunt. Jeg håper noen av cellulittene forsvinner før sommeren pga treningen, men hva mer kan gjøres? Fins det kremer som virker? Behandlinger i salong (som ikke er humbug)? Hjelper det å første og skrubbe, dusje i kaldt vann? Eller skal man bare blåse i dem og kose seg i sola?
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Blåse i dem. Tror det er lite man får gjort med det desverre. Finnes masse kremer, men tror ikke de virker.
Dotten Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 30 Days har jo en krem som påstår den fjerner celulitter. Har ikke prøvd den så vet ikke. . . . Du gjør jo i hvertfall mye ved å spise sunt og trene Lykke til!
Espoir Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2010 Hm...googlet 30-days og fant denne reklamefilmen: http://www.almea.no/30-days-hbl-pakke.html Den så fryktelig suspekt ut, hvilket betyr at jeg nok ikke tror den virker. Men kanskje litt sånn børsting og skrubbing kan hjelpe litt
serin@ Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Trene, trene, trene Jeg er også slank, men celulittene forsvant ikke før jeg begynnte å trene for noen mnd siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå