Gå til innhold

Mens etter fødsel (ikke for sarte sjeler)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det vel 8 mnd siden jeg fødte jenta vår. Jeg blødde ikke mer enn 2 uker etter fødsel, og så gikk jeg 2 mnd uten mens. Så fikk jeg vanlig mensblødning da.

Men de siste 3 menstruasjonene har jeg hatt små klomper i blodet. Ikke slimklumper liksom, men harde klumper. De har vert små.

Men i går kveld opplevde jeg noe rart. Da jeg skulle skifte bind så fikk jeg øye på en større klump. Vil si den var 3-5 cm. Den var rød/brun. Hva er dette? Jeg er jo livredd for at det kan ha vert et embryo, og at jeg har spontanabortert. Men jeg har jo ikke hatt noen smerter i underlivet, eller andre tegn på graviditet. Kan det være rester etter graviditeten for 8 mnd siden?

Håper noen tar seg tid til å svare!

Skrevet

Opplevde det samme en gang. (før svangerskap og fødsel så kunne ikke vrt det) Ble som deg livredd for at jeg hadde mistet når jeg ikke engang hadde ant jeg kunne vært gravid. Vet til dags dato enda ikke hva det var men jeg tror jeg mistet. Hadde ikke smerter jeg heller. Har hatt en SA etter det med enorme smerter men ingen slike "klumper" så det kan jo være forskjelli fra gang til gang. (den siste VET jeg var SA da jeg var til lege og tok prøver). Men Hvis det kommer harde klumper tror jeg at jeg ville ha oppsøkt lege. Tror ikke koagulert blod skal bli hardt. Kan jo være rester men uansett så ta kontakt med legen din og forklar situasjonen så kan jo h*n avgjøre om du trenger en sjekk av systemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...