Gå til innhold

Hei....har startet min egen etsy-shop...noen som har lyst til å titte? Velkommen til alle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et innlegg i vinter om at jeg skulle begynne å sy opp små klær til små jenter (og gutter...). Har sydd litt (puh....hvorfor har ikke døgnet flere timer??) og begynt å legge ut for salg på etsy. Her er adressen for de som ønsker å ta en titt:

http://www.etsy.com/shop/GreenCherryPolkadot

Ha en fortsatt fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm, der var det ikke mye.

Tror nok jeg hadde ventet til jeg hadde litt mer. Når man først titter innim og det er så tomt der er det ikke mye som får en til å huske siden så en kommer tilbake senere igjen.

Skrevet

Kjempe fint!!

Skrevet

Takk for at dere tok en titt da, og for fin tilbakemld. Er enig i at det ikke er en stor overfyllt butikk ennå, men jeg er jo helt i starten og i og med at sommersesongen er rett rundt hjørnet, tenkte jeg å fylle på sånn etter hvert. Greit å ha starta butikken liksom for det var ganske mye å fylle ut for at den skulle se ordentlig (?) ut...om den nå gjør det er en annen sak, men jeg gjør så godt jeg kan.

Takk for at du tittet!

Skrevet

Det lille som var der, var kjempe flott:)

Skrevet

Man bestiller det fra Norge eller? Var stive priser syns jeg... Jeg handler nok mine klær i billigere butikk, og skal de bestilles fra USA blir de kjempe dyre

Skrevet

HI

Jeg bor i Sveits så alt sendes herfra. Ang. priser....jeg er helt ny på dette og det var vanskelig å prise arbeidet mitt. Grunnen til den litt "høye" prisen var at det er endel broderier på klærne, og det tar endel tid. Men etter et par dager og litt flere undersøkelser så har jeg satt ned prisene 10 dollar (prisene er i dollar fordi etsy.com er amerikansk og fungerer kun med dollarpriser).

Portoprisen får jeg ikke gjort noe med, annet enn å sende det med c-post. Men det er bare å sende meg en mail hvis du lurer på noe eller ønsker f.eks dette med c-post - kontra a-post.

Takk for titten likevel!

Skrevet

Jeg synes det var kjempe fine klær! Nå er det litt tidlig å begynne og handle til snuppa vår, siden hun ikke kommer før i september.

Men et lite tips, kanskje, når du er kommet i gang, er å også sende fra Norge-du har vel fortsatt noen kontakter her som kan hjelpe til? Blir jo 25% skatt på de plaggene som koster over 200 kroner. Om ikke annet er jo den 200 kroners grensa noe å tenke på om det du skal selge ligger den prisen...

Lykke til! Kommer helt sikkert til å ta en tur innom for å se om du har noe aktuelt for snuppa vår etterhvert:o)

Skrevet

Nydelige klær!

Og enda en gang innser jeg at jentemødre har sååå mye mer å velge mellom enn guttemødre... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...