Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Gjelder ansvar for 2 barn, der vi legger minstemann og hun legger eldstemann.
3småtroll♥ Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 3-400. Hvis du gir 400 så får hun liskom litt mer enn 100,- timen:) Men kjøper du litt snacks, og en pizza så holder det med 300 syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 100,- kroner timen, pluss litt snacks mens hun skal være der. Det betaler jeg i hvert fall min 15-årige barnevakt:)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 300kr høres riktig ut. Det viktigste er at pris avtales på forhånd, så ikke hun føler seg lurt i ettertid. Fikk engang 200kr for å passe en 9mndr gammel unge mens foreldrene ble klar til fest, var ute hele natta, og frem til kl 12 på formiddagen da foreldrene sto opp. Det innebar både kveldsmat, legging og frokost, og flere bleieskift. Betaling bør være etter arbeidsmengde og ansvar. Får barnevakt derimor frynsegoder som mat og drikke, snop, lov til å bruke hustelefonen, så er det klart at det skal inngå som en del av betalingen. MEn som sakt. avtal på forhånd, for da blir alle fornøyd og du kan bruke samme barnevakt flere ganger og ikke risikere at hun ikke vil komme tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå