Gå til innhold

Blr nok mange hullete bukser fremover.

Anbefalte innlegg

Gjest Tale30
Skrevet

Jeg er jo ganske ny på barnehagefronten, og har ikke helt vennet meg til det faktum at klærne blir ødelagte over e lav sko. Jeg vet at man skal ha på barnet klær man ikke er red for, men jeg liker å sende barnet mitt i barnehagen med ok klær jeg da. Vi har en del Nøstebarn, som er veldig fint å ha i barnehagen blant annet.

Nå når det er vår, og jenta mi kryper ganske mye enda, får jeg et problem med hullete bukser. Jeg har kjøpt en tynn overtrekksbukse som jeg har spurt om de kan bruke, i alle fall så lenge hun kryper like mye som hun går. De mener det blir for varmt, og jeg stoler fullt på deres bedømmelsesevne. Jeg har jo lurt litt på om det ikke kunne være mulig å ta av buksen før de tar på overtrekksbuksene da men..

Er superfornøyd med barnehagen og alle de ansatte, og føler meg jo litt dum som spør om de kan beskytte klærne. Men på den annen side så er jeg ikke fan av hverken å sende barnet i barnehagen med skitne klær, eller å kjøpe ti olabuser fordi det blir hull på en hver dag.

Er jeg helt teit eller?

Skrevet

Du er ikke helt teit, jeg er enig i at det ikke burde være noe problem å ta av buksene og på overtrekksbuksen... Men hva med å ta en eller tre av de buksene som alt har fått hull og sy på skinnlapper? Det er ikke lekkert, men det holder og når hun er stødig på å gå trenger hun jo ikke å gå med de lenger.

Gjest Tale30
Skrevet

Ja, vi skal lappe dem. Da får vi spare et par bukser til hjemme/borte bruk. Det er egentlig greit med olabuksene, men buksene fra Nøstebarn er jeg veldig redd for. De er kjempegode å ha inne, og det hadde vært så greit om jeg kunne kle henne i disse, også kunne de erstatte dem med overtrekksbuksen når de skulle ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...