Gå til innhold

Triks, knep og hjelpemidler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere benyttet dere av for aa proeve aa bli gravide? Kan vaere kjekt med raad mellom oss.

Mine:

-Folat (selvsagt)

-Bidronninggelé

-Temping

-Pute under rompa

Pluss at i tillegg jeg fikk oppfoelging med UL og hCG sproeyte for aa sette igang EL (som ikke helt kom av seg selv) og P4 vaginalt frem til graviditetstest/IKM...

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maa tilfoeye Pre-Seed glidemiddel og sex hver dag rundt provosert EL. (maa si Pre-Seed kom virkelig godt med ogsaa!)

Skrevet

no one?....

Skrevet

Hvor får man tak i det glidemiddelet, og hva gjør det?

Skrevet

Hei! kan jeg spørre, hvor lang tid gikk d før du fikk den hcg sprøyta som skal sette igang EL? jeg er i 2pp jeg og å får ikke eggløsning før dag 17. med en lutealfase på ca 10 dager, som er litt kort. tror du jeg vil få dt?

har tatt bidronningele og wild yam denne pp+ tran og multivitamin. får se om wild yamen klarer å gjøre lutealfasen litt lenger,om ikke ja..da vet jeg ikke..

har hatt sex så å si hver dag fra dag 12-13 til dag 18

Skrevet

Jeg ble fulgt opp med UL, saa den ble satt naar foliklene hadde naadd en viss stoerrelse, selv om de hadde noen dager igjen foer de egentlig ville "klekket" og skapt EL av seg selv. I mitt tilfelle var dette dag 18 av syklusen, men de hadde saapass lenge igjen at hun sa det var ikke verdt aa vente, med saa "gamle" folikler og saa kort lutealfase.

Etter det var det planlagt samleie i 4 dager og progesteron kur som jeg maa gaa paa minst frem til graviditets testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...