Gå til innhold

Hun har for store føtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på tre år bruker strl 27 (!!) i sko. Det passer ikke til kroppen hennes. Hun er liten og nett ellers. Vil de vokse seg til, altså sånn at de blir mindre i forhold til kroppen? Er det noe jeg evt. kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27 er ikke spesielt stor for en 3-åring.

Skrevet

Ja, du kan begynne å binde dem slik de gjorde i kina før....kansje det gjøres enda også der i visse avkroker for alt jeg vet. Ehhhh....spøk selvsagt...

Slapp av, føttene vokser ofte først på barna, så kommer resten etter.

Skrevet

Det skulle jeg akkurat til å skrive, også!!

Kina ruler!

Gjest Toxic
Skrevet

Tja... du kan kjøpe inn klovnenese og sjongleringsutstyr.

Skrevet

Om det er noe du kan gjøre?? Er du dum eller?

27 er ikke stort, jenta mi på 18 mnd bruker størrelse 25.....

Skrevet

Ler meg skakk:) Noen mødre bekymrer seg for ulykker, noen for sykdom og andre igjen for den livsødleggende feilen: For store føtter. I hvertfall i dine kritiske øyne. Hjemme hos dere skal det nok bli moro å være jente om noen år når hun skjønner litt mer:) Lykke til..

Skrevet

Er det så farlig da?

Min på snart 3 år har str 25, det er da ikke så mye mindre enn 27.

Skrevet

Jenta mi bruker str. 29 og 30. Ble 3 i januar. Det er litt kjedelig fordi hun vokste fort ut av de søte skoene. Nå er det helst sko til skolebarn vi kan kjøpe. Tror ikke det er så mye du kan gjøre meddet annet enn å se til at hun har sko som er romslige nok.

Skrevet

Huff:( Det var det jeg fryktet. Det finnes ikke noe hormon hun kan ta som bare går på fotveksten da?

Skjønner ikke hvor hun har det fra da. Mine føtter er nette og pene.

hi

Skrevet

Føttene er det lite du kan gjøre med gitt. Jenta mi blir 3 år om ikke så lenge, og hu bruker størrelse 23 enda. Tenker å kjøpe størrelse 24, når jeg nå skal kjøpe sommer sko til hu.

Skrevet

Haha, for et psykoinnlegg!!

Skrevet

Du får be og håpe på at jenta ikke har arvet hjernekapasiteten til det fittetrynet hun har til mor.

Skrevet

Hallo damer, hørt om tulleinnlegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...