Gå til innhold

Bananbit i rompa- what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja altså, skulle kose meg litt, og nå mangler en bit av bananen (Jo, det var skall på) Jeg går IKKE til lege med dette. Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha, dette er dagens artigste ditt forumtroll!

Du får vel bare vente, så kommer den vel ut av seg selv ved et dobesøk :)

Skrevet

Og dette er faktisk (tro det eller ei) ikke et trolleinnlegg.

Jeg kjenner den der oppe (med fingrene), men får den ikke ut. Hjelp meg, vær så snild. Jeg begynner å gråte snart.

Skrevet

Trenger du råd om hva du skal gjøre når du må drite også?

Skrevet

Hahaha.. Du tuller? Hvis det er i endetarmen den sitter så er det ingen fare, da kommer det ut. Er det i skjeden så foretar du en skjedeskylling for å få ut restene. Lege er neppe nødvendig hvis det er snakk om banan.

Har selv aldri helst skjønt greia med å bruke frukt og grønt der når det finnes så mye annet å få tak i som er beregnet for det.

Skrevet

Kjempefestlig. For en dust!

Skrevet

Du MÅ til sykehus med en eneste gang! Jeg vet nemlig at de trenger noe å le av der borte, så det hadde vært strålende om du hadde tatt med deg rompa, bananen og gått (i vaggende gange, selvsagt) til sykehuset. Det kan være livsfarlig med banan der, ser du. LØP!

Skrevet

Bruk agurk neste gang!

Skrevet

hohoho... er alt jeg har å si

Skrevet

Hadde ei venninne som måtte til legevakta, fikk ikke ut bananbiten av bananen selv. Men det var dog i sjeden. Den i rumpa kommer ut:) Ikke noe å bekymre deg for! Men det som undrer meg, hvorfor bruker du ikke kondom utenpå bananen?????

Skrevet

Kjøp deg ett klyster kanskje? har aldri vært i samme situasjon men er det seriøst så håper jeg det ordner deg :)

Skrevet

Hvis du ikke har tenkt å spise den bananbiten, så er det bare å vente til du skal på do.

Skrevet

Sånn går det når du ikke bruker kondom. Dagens ungdom, ass...

Skrevet

Hehehe... detta var dagens ja... nå, mange timer siden... Har den kommet ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...