Gå til innhold

Har fått innvilget KS, lettet ja!

Anbefalte innlegg

Har fått innvilget KS på Ahus, utrolig deilig!!!

Snakket med en super hyggelig lege som sa at selvfølgelig skulle jeg få KS, det bestemte jeg jo selv. Fikk litt sjokk siden de fleste sier jo at det ikke er selvbestemt KS i Norge.

Deilig er det iallefall, føler med 10 kg lettere :)

Fortsetter under...

Åh, det hørtes deilig ut:-) Jeg skal på samtale på Ahus til fredag og har nå begynt å grue meg skikkelig... Er allerede 35 uker på vei så om de siser nei så har jeg ikke så mange andre alternativer... Det er pga tidligere fødsel at jeg nå ønsker KS. Jaja, jeg håper på det beste:-) Fikk du datoen samtidig som de innvilget sittet?

Jeg er 34 uker nå :)

Jeg fikk p.g.a. fødselsangst. Jeg også gruet med noe forferdelig til samtalen, men han bare begynte å fortelle om hvordan et KS foregår.

Fikk ikke vite dato, men det kommer i posten om noen dager.

Spurte når de tok KS i forhold til termin, og det var ca 14 dager.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for å ikke få det innvilget, går nok kjempe fint :)

Lykke til..

Jeg er 33 uker;-)

Det var ikke noe å grue seg til. Veldig koslig lege jeg snakket med på A-hus, og fastlegen hadde jo allerede sendt inn papirene på hvorfor.. Så det var ikke noe stress;-) Men sliter med kraftig bekkenløsning og fødselsangst, så da var det mer enn grunn nok... Jeg fikk dato etter 4 dager. Junior kommer 22 juni;-) Lykke til, det går helt sikkert bra;-)

Takk for svar, kjenner jeg er litt roligere nå:-) Jeg har en god grunn, men det er noe med det å skulle snakke med en helt fremmed om mine følelser rundt den forrige fødselen... Begynner jo å grine bare ved tanken. Men, da satser vi på at det ordner seg uten for mye "krangling".

2 uker før ja, dvs at jeg i såfall bare har 3 uker igjen av denne rugingen det da... Da fikk jeg plutselig litt dårlig tid kjenner jeg:-)

Anonym nr 2 her..

Da er samtalen på Ahus over og det gikk veldig greit her også. Var ikke noe å grue seg for i det hele tatt:-) Så til dere som gruer dere til samtale, det behøver dere ikke! Fikk beskjed om at datoen ble satt ca 1 uker før, og datoen skulle komme i posten.

Deilig å endelig ha det svart på hvitt at jeg slipper å føde vaginalt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...