Gå til innhold

Potte sur unge tilsalg. Gi bud.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida så gærnt er det ikke. Men nå er jeg virkelig sliten. Min skjønne lille engel har tydlig vist sine dårlige sider i det siste. Han skal ikke sove. Ikke i det hele tatt. Han har bestandig hvert ganske lett å legge både på dagen å på natten men nå har han slått seg helt totalt vrang. Hyler, roper, skriker, vrir seg osv hver gang han blir lagt. Har prøvd absolutt alt. Hvis han ikke sover blir han i tillegg overtrøtt å enda verre å ha med å gjøre. Etter timer med suttring kan jeg kansje bysse han til søvn men da må han være utslitt. Han har ikke feber, virker ikke som han har vondt noen plass og tviler på det er tenner. Trass i en alder av 6 mnd eller? Tips råd motas med enormt mye takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste en gang at fra de er 0-1 år gjennomgår babyen hele 6 trassperioder! Den første inntreffer rundt 3 mnds alder. Så kanskje det? ;-)

Ellers kan det være tenner. Jeg er på min nr 4 nå og når hun var 7 mnd begynte hun å tulle seg veldig med soving, sutret og kavet på. Jeg kikket etter tenner, men så ikke antydning til noe, så slo det fra meg. Og jeg er jo liksom veldig erfaren etterhvert. Men joda, en god uke senere var det jammen med en liten tagg der likevel.

Skrevet

Når han fikk di første to tennen var det ikke slik. Hadde mer problemer med å få i han fast føde (tror det var pga skjeea) og han drakk stort sett melk til de poppet ut. Mulig han reagerer anderledes nå, men ikke tygger han på noe, virker ikke som det klør sånn som sist. Nei jeg vet ikke. Holder en knapp på trass. Trodde ikke babyer kunne trasse men nå vet jeg bedre. Uansett håper jeg det ikke tar så fryktelig lang tid før han er "tilbake" til vanlig i gjen

Skrevet

Vist han har forandret seg mye på kort tid ville jeg tatt en tur til legen med han. Kanskje øre verk/betennelse. Da kan de vist reagere om hode blir lagt flatt.

Skrevet

Skal på legekontroll på HS i morgen å tenkte jeg kunne spørre om slikt da. Legen skal jo kikke i ørene så da ser han vel hvis det skulle være noe. Mistenker at han er mest overtrøtt. Nå har han sovet i 1 time så blir spennende å se hvordan han er når han våkner. Lister meg rundt for å ikke vekke han :P..

Gjest eelis+kian
Skrevet

Haha, jeg prøvde å gi bort Kian i går! Damen som jobbet på Vero Moda takket pent nei, hehehe.

Han var også kranglete og sur i går, og i dag har han feber, lille stakkkaren min. Nå ligger han ved puppen og "knirker", han har det ikke godt. Tro om det er tenner-feber eller forkjøla-feber? Han har vært litt snørrete i dag også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...