Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Kjenner jeg får litt angst av å tenke på det. Er vel kanksje ikke klar antageligvis.
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Her er det dine og vårt barn..... Altså samboer hadde to fra før, og nå har vi ett felles barn. Ikke noe jeg ville gjort igjen, siden jeg da kun får lov å sette ett barn til verden, og det er ikke alltid like enkelt i hverdagen.. Men jøss, det fungerer jo, det må det bare. Var ikke noe alternativ å takke "nei" når jeg traff samboeren min, det var virkelig mannen men stor M!!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg treffer en som ikke har barn, som ønsker seg ett barn. Og jeg har to. Vel vi tenker litt på hver for kant for tiden. Om dette kan være noe. Men hvis det er det så tørr enn vel å satse på det håper jeg.
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Greit å tenke nøye over, kanskje mest for han sin del. Hvis du vil ha flere barn, så er det vel eneste måten, dvs du kan vel ikke få det med faren til dine barn. :-) Men viktig å være sikker når man går inn i ett sånt forhold. Lykke til!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Takk. Ja vet han tenker mye på det å gå inn i ett forhold med to små barn. Og det er bra. Og det gjør jeg og. For meg var det egentlig nok med de to jeg har. Men det var tanken da at jeg skulle leve med barnefaren. Så nå stiller jo alt seg anderledes.
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Du er heldig som får muligheten til å få flere barn. :-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2010 Skjønner at du ønsker deg flere. Jeg er 33 år selv og vet at det da blir med ett barn. Hadde jeg kunne velge ville jeg ikke ha flere. Men vet at hvis han og jeg blir sammen, må jeg gi han ett barn. Hvis ikke må jeg droppe det. Han begynner å nærme seg 40 år så han sier det er nok med ett. Noen vil ha barn og andre ikke. Enkelt skal det ikke være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå