Gå til innhold

Billig tøy for gravide, finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg eller er tøy for gravide ekstra dyrt? I hvertfall i nettbutikker og slikt. Hvor i all verden kan man finne tøy for en voksene mage som ikke koster all verdens og ser rellativt normalt ut? Også undertøy. Og ammetøy, om noen har gode tips. Såvidt jeg kan se til nå finnes det ingen butikker i min by som selger tøy for gravide, og om jeg skal reise langt etter det vil jeg vite hva som anbefales.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp det du kan brukt og følg med på tilbud. Gravid klær blir jo ikke slitt. Ammetøy (bortsett fra BH) var bortkastet for min del. Kjøp helt vanlige singlette som du kan dra ned i stede. Billigere og minst like praktisk. Cardigang med knapper koster halvparten så mye som en "ammetopp" som ser likedan ut.

Skrevet

Hos Ellos og H&M er det ikke så altfor dyrt. Der får man jo også rabatter med jevne mellomrom.

Cubus har gode og rimelige ammebh'er. De jeg har derfra er de jeg har vært mest fornøyd med. Har fra andre dyrere merker også og de liker jeg ikke særlig.

Skrevet

Har HM butikker gravideklær?

Skrevet

noen HM butikker har det

2 av de 3 butikkene i Kristiansand har det hvertfall!

Skrevet

name-it.no, selger mamalicous i type only/vila tøy samt tilsvarende priser..kan sterkt anbefales! :)

Skrevet

De fleste H&M har det ja. Får det også i nettbutikken.

Skrevet

Det finnes sikkert, men jeg har kjøpt kun disignerklær.

Skrevet

Disignerklær til og med.

Lucky you.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...