togutter-08og10 Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er 12 uker på vei og vi skal ha duotest da jeg er flyllt 38 år. Vi er innkalt til veiledningstime på torsdag. va taes opp der, og hvor lang tid tar det før vi får ta selve testen? Noen som vet?
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg skal neste fredag, så jeg er også interessert i å vite litt hvordan det foregår. Lykke til mammatil(juligutt08)ognyspire!
togutter-08og10 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Hei. Da er du jo nesten like langt på vei som meg. Leste profilen din og så at veien fram har vært lang for deg. (vi fikk første med IVF så jeg vet litt hva du har gjennomgått) Jeg ønsker deg masse lykke til... Så skal jeg fortelle hvordan samtalen gikk.
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Ja, det har vært en lang vei, men det er så verdt det! Blir spennende å høre hvordan det gikk. Klem
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Da jeg var på veiledningssamtale ble jeg først plassert i et rom for å se en infovideo med et par andre damer i samme situasjon. deretter ble vi kalt inn til samtaler i forskjellige rom, men hver vår lege. Det fikk vi litt mer info, og legen min snakket litt om bakgrunnen for at jeg fikk fosterdiagnostikk. Så sa jeg hvilken test jeg ønsket, han ga tilbakemelding på det og jeg husker ikke om jeg fikk time for prøven med en gang eller om jeg måtte vente på brev..Veldig ufarlig:) Skulle ønske jeg hadde hatt med pappaen for det var vanskeligere å velge enn jeg trodde:)
togutter-08og10 Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2010 Takk for svar Gytha Ogg. Var det Ullevål eller? Jeg har planer om å ha med faren, fordi det er han som ønsker dette mest. Vi har også diskutert om vi ønsker et handikappet barn eller ikke. Og det er jo derfor vi tar denne testen. Men jeg håper jo inderlig at alt er i orden da.
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Det var på Ullevål, ja. I de fleste tilfeller går det jo helt fint:) Lykke til
togutter-08og10 Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2010 Takk. Må dra alene da siden 2 åringen er syk. Og vi har ikke bv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå