Gå til innhold

Hvor mye veske MÅ en baby ha i løpet av dagen????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 5mnd får 4 porsjoner grøt hver dag der hvert måltid består av grøtpulver blanda ut med ca 100-150ml vann eller mm..som regel bare 100ml kanskje et med 150..tilsammen blir jo dette 400-500ml veske i løpet av dagen..får også pupp, men føler ikke hun får i seg mye...noen dager nekter hun pupp...legger på seg et par hundre gram i uka nå, men får hun nok veske? har ikke så veldig våte bleier, men er litt i hver bleie..kanskje en veldig tung i løpet av dagen... off alt en ska bekymre seg for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte si hun veier rundt 6kg

Skrevet

Høres ut som en stor og sunn baby ;o)

Hun spiser jo MYE grøt til å være så liten =) Det er bra, jeg ville ikke vært bekymra i det hele tatt. Men du kan jo prøve å gi litt vann etter grøten?? Vi gav med sprøyte, for å sjekke hvor mye ho drakk!

=) Lykke til

Skrevet

Hei. Hadde samme spørsmål for et par mnd siden. Detar det de vil ha sa hs til meg. Men jeg tvilte litt egentlig. Men jeg tilbyr han alltid vann ved måltider, han drikker litt ihvertfall. Er nå 2 grøt, og to middag her nå.

Da jeg sa til hs at han fikk 3x grøt, mente hun jeg skulle gi mindre av det å heller starte med litt fruktmos, middag osv. Kanskje lurt, hvis ikke kan de kanskje fort bli lei grøt. Brukte litt tid på annen mat, da alt var æsj hehe, men nå etter et par uker med en smak hver dag går middag ned på høykant :)

Ang tissebleier, sa også hs at det er naturlig at det vil bli mindre av det etter at de begynner med mat. Og naturlig nok, for urinen som kommer ut er jo egentlig overskuddsvæske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...