Gå til innhold

Flere som har fått brystvorter som begynner å minne om ku-spener..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, ikke så ille altså, men dog. Har ammet litt over et år, og er høygravid igjen nå eter det. Lurer sånn på om de blir mindre, og hvor normalt dette er.. Syns alle bilder viser normale pupper, kun litt mørkere og litt større kanskje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet vi alle at det er du med "dog" som har ku- spener ha ha ha

Skrevet

De blir ikke nødv. lenger i vorta, men det mørke området er blitt mange ganger større (må ha større bh-cup pga jeg vil dekke over det brune området...)

Skrevet

Mener du hun som brukte dog feil? Uten å vite at det betyr likevel?

Tror tilfeldigvis jeg leste det ja, men må skuffe deg. Jeg bruker det jo riktig, så da er det ikke meg dessverre.

Skrevet

Det mørke området har ikke blitt større på meg, selv om jeg har ammet lenge.

Skrevet

ikke på meg heller, men brystvorten er for alltid litt deformert og skjeiv. Akkurat det er ikke så nøye, den gjør det den skal likevel:)

Skrevet

Jada, er jo ingen krise! Og ho ho, tror ikke samboern merker så stor forskjell, det har jo gått gradvis, så husker nok ikke helt hvordan de var.

Bare jeg som av og til føler meg litt "grotesk" .. ;)

Skrevet

Rett etter amming ser vortene ut som kuspener, men de trekker seg sammen igjen etterpå.

Skrevet

Å ja, stoooore ku-spener.

Ligger jeg på ryggen ligger brystvortene også, hahaha.

Kan ikke gå uten bh eller med tynn bh, det ser da ut som jeg konstant kåt. Mannen sier akkurt DET bare er sexy, men det hjelper lite.

Går ikke tilbake etter amming så kunne godt tenkt meg å få utført korrigering kirugisk.

Skrevet

Kanskje ikke lenger, men generelt større, som en oliven? ikke de aller største da, men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...