Gjest Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har merket at mange sliter med dagligdags matte som er kjekt å kunne i hverdagen, type regne brøk, prosent og hoderegning generelt. Jeg vurderer å starte opp et kurs til høsten hvor damer som sliter med matte kan få hjelp til å mestre regneferdigheter de føler de trenger i hverdagen. Men er folk interessert tro? Jeg ser for meg at kurset bør være gratis for deltakerne eller koste ganske lite.
PAVEEL Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Jeg innrømmer glatt at matte er mitt svakeste fag. Husker jeg måtte ha "kurs" i minus da jeg gikk i andre klasse. Skjønte ikke hvorfor de pluteslig måtte begynne å trekke i fra når jeg allerede hadde lært meg å plusse på Guttungen på 6 år derimot kan både pluss, minus, deling og gange... Når det kommer til brøkregning og sånne ting kan jeg de enkelste tingene seff, men blir det litt kompisert så detter jeg av. Gruer meg til ungene kommer hjem med sånne lekser. Kunne gjerne tenkt meg et kurs, men tviler sterkt på at vi bor nær hverandre. Ta det nettbasert:p
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg tror det ville være et marked for det om du vinkler det inn mot ikke bare daglig-matte, men også muligheten til å kunne hjelpe og følge opp sine barn gjennom skolen. De gangene det har vært "foreldreskole" i bydelen har det møtt opp veldig mange. Men gratis - er det bare fordi du er snill eller har du mulighet for finansiering på annen måte?
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 For det første er jeg snill, ha ha, men jeg har funnet en finansieringskilde jeg har lyst til å søke om midler så jeg kan få et par kroner for det. For det andre liker jeg å undervise motiverte mennesker og trenger mer undervisning på min cv, så litt derfor. Alternativet er undervise folk som må ta kurs og det er pyton. Vinklingen din luten er smart, hvem vil vel ikke kunne forklare barna skolematten! Da skal jeg se om jeg klarer å sette opp en slags prosjektbeskrivelse.
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Kjempeide, og du får garantert bruke lokaler på skolen om du er i rett skolekrets, dersom det trengs. Ja, motiverte folk kan man nesten betale for å få undervise...
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Her vi bor er det nok et behov vil jeg tro. Takk for svar paveel og luten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå