Gå til innhold

Uuuuuueeeeh jeg er sliten og trenger oppmuntring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag hatt en nedtur og utblåsning uten like. Mannen min fikk så ørene flagret i det han gikk ut dørene i dag. Min unnskyldning er hormoner i vinkel i forbindelse med mensen og at jeg har tatt meg max ut med konfirmasjonsforberedelsene til eldste jenta vår.

Rullegardinen bare gikk fullstendig ned i dag morges og jeg så svart på det meste. Synes huset som i går var nyvasket og striglet var bombet og møkkete. Klagde på at jeg synes vi hadde for mange unger og at jeg var møkka lei av å være familiens hjerne for alt og alle.

Klaget over økonomi og stort sett det meste jeg kom på i farten mens jeg bante og gråt omhverandre.

Nå sitter jeg igjen og føler meg temmelig dum.

Sendte han en unnskyldende melding på sms hvor jeg beklaget oppførselen min og begrunnenet den med de overnevnte årsakene, sa jeg elsket han og at han var en snill og god pappa som jeg visste gjorde alt for at vi skal ha det trygt og godt.

Venter enda på tilbakemelding.....

Skrevet

Hehe.. håper han forstod deg då ;) Har gjort det flere ganger, men jeg er høygravid ;) Min unnskyldning ;)

Skrevet

Det renner bare over innimellom.. Så bra du klarte å unnskyld! Ikke alle som klarer det, så så dum tror ikke jeg du er, hvertfall. Si fra når han svarer da!

Skrevet

Haha, det er godt det ikke bare er meg som får slike utbrudd til tider:)

Det går nok fint, mannen din tåler nok en "liten" skyllebøtte, men du må nok regne med at han blir sur en stund. Har du hørt fra ham?

Skrevet

Fikk svar i sted. "Det går bra vennen min, våren er bare tavel for oss alle slik er det bare. Masse glad i deg, suss og klem. Åååå jeg elsker den mannen!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...