Gå til innhold

Det blir TVILLINGER...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... IGJEN

Jeg har 2 jenter fra før på 3 år. Fikk beskjed på UL i går, at JO DA, det blir 2 denne gangen også. En gutt og en usikker.

Noen som har gode råd til meg nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noen råd dessverre, men; Well done you;o)

Skrevet

Søsteren min har fire barn og det er utrolig koselig. Gratulerer så mye!

Skrevet

Oi, bra jobbet! :-) Gratulerer. Nå kan du jo tvillinger da, så da vt du hva du går til. 4 barn er kjempekos det, selv om det jo blir veldig tett mellom dine. Lykke til :-)

Skrevet

Gratulerer! Aldersforskjellen er jo fin, og siden de to store har hverandre får du sikkert mindre sjalusi-problemer enn om du hadde hatt bare en fra før. Håper du får et fint svangerskap.

Skrevet

Gratulerer, skulle ønske det var meg:-)

Skrevet

Åj, good job! Råd har jeg ikke, men tror nok jeg hadde fått panikk hadde det vært meg :) Men du har jo erfaring med tvillinger, det er vel absolutt en fordel.

Gratulerer så masse.

Skrevet

G R A T U L E R E R x 2!!!:-))

Skrevet

Oi, gratulerer!:) Du vet jo litt hva du kan forvente da, siden du har tvillinger fra før av! Det går sikkert kjempefint:)

Når er termin da?

Skrevet

10.nov

Takk for alle gratulasjoner :o)

Skrevet

Oiii...

Kan jeg spørre hvordan du reagerte når du fikk vite dette?

Jeg tro jeg hadde blitt vettskremt....

Lykke til og gratulerer...

Skrevet

Såååå heldig da!!!

Tenk hvor gøy ungene dine får det opp ijgennom!!!!

Lykke til =)

Skrevet

Skulle gjerne gratulert deg, men tror faktisk ikke på deg. Du er vel et av disse forum-trollene som kjeder deg. Ikke har du profil heller noe som understreker min teori om deg!

Og hvorfor skal en tvillingmamma spørre her inne hvor det ikke er så mange likesinnede? Legg det heller ut på skravle så kanskje du får litt mer respons.... Ev. tvillingforumet!

Skrevet

Hehe, ja den må forklares;)

Skrevet

Se der fikk Fanden fordi hun var dum, og ikke beregnet sitt publikum. Eller skal vi gå ut fra at det hele var del av dine secret plans and clever tricks? For det kan jo fungere helt utmerket, det drar opp en hel masse som ellers aldri ytrer et pip, og vips har du en myyyyye lenger tråd enn du ellers ville hatt.

Gjest Tale30
Skrevet

Haha, Sug Lut, du sliter med denne anonymknappen du ;)

Gjest sug lut
Skrevet

Det fantes ikke slikt da jeg var ung.

Gjest Tale30
Skrevet

Det er akkurat slik jeg ser det for meg, en gretten dame som river seg i håret av alskens nymotens, hihi

Skrevet

Oiiii....

Det å få 2eggede tvillinger er arvelig. Så i min familie er det flere tvillingpar. Min bestemor er tvilling, min kusine og fetter er tvillinger. Jeg får snert 2 tvillingpar, og for snart 9 mnd fikk min kusine tvillinger.

Hun er anti data. Men hun ga tilatels til at jeg kunne spørre om ting for henne, hvis jeg brukte mitt nick. Men nå har alså bim/dib detektivene kommet og bitt meg hart i ræva. Ja,ja...

Skrevet

Jada, sikkert.. Er det bare forumtroll her inne eller?

Skrevet

Mangler litt troverdighet du nå!!!!

Kanskje på tide å bytte nick????

Hvis du skal sør for andre går det jo an å bruke anonymknappen hvet du....

TROLL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...