Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Er ikke så kreativ for tiden. Om et par dager skal 2.klassingen min på ekskursjon med skolen. De spiser da lunsj på skolen (får dette) i 10.30-tiden og så reiser de og er ikke tilbake hjemme før i 21-21.30-tiden en gang. Så på lappen står det at vi må sende med niste til hele dagen og kan sende med snop for ca 30 kr (til teaterforestilling). Tenker gutten min må ha minst 2 måltider med seg, og ene bør jo være middag-aktig. Noen som har tips, og gjerne oppskrift, til noe som smaker godt kaldt? Har tenkt litt på pizzaboller/horn og slik, men synes ikke selv det smaker så godt kaldt. Og hva egner seg av snop på teater da? Gutten min har det med å bli bilsyk på bussen, så må ikke være altfor søtt, og helst ikke bråke for mye (som chipsposer). Tips?
erteposen + 4 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Mine liker kald pizza, horn med fyll osv. Favoritten er nok pasta med pesto og kyllingboller - med hele cherrytomater.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Pest og tomater går nok ikke med min. Tomat har han aldri likt, desverre, og pesto liker ikke jeg så det har vi aldri. Men annen pasta kunne jo kanskje vært noe, han elsker jo spaghetti ol. Har du forslag til fyll i horn som smaker godt kaldt?
erteposen + 4 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Vi kjøper ofte den røde pestoen, soltørka tomat/parmasan og olivenolje, og smører den uover et rektangel. Har på fetaost og strimlet kjøtt t.d. kylling eller skinke, og lager snurrer. Vil tro det fungerer godt i horn?
fox`y Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Pizza, fylte horn, innbakt pølse, ostesmørbrød, termos me tomatsuppe m/makaroni, pasta m/ skinke, matmuffins mm. hva me litt salte ting siden han blir kvalm?? *saltsild *ritzkjeks *drops *mentos *lakris
~sjiraff~ Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Kalde kjøttboller og kald pasta Horn med ost og skinke Kald pizza omelett/eggerøre
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mai 2010 Jeg synes det hørtes veldig godt ut i hvertfall, litt mer usikker på guttungen, hehe... Skinke og tomatsaus og ost går i hvertfall :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2010 Tusen takk for tips begge to her :-) Litt salte kjeks var lurt, og eggerøre, det liker han veldig godt. Tror ejg går for noen horn med skinke, ost og tomatsaus og så noen skiver og eggerøre og salte kjekt og litt lakris + 1 eple eller 3 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå