Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen på 9 uker sovna sånn i ti-tiden i går kveld. Nå er klokka snart ni og hun er fortsatt ikke våken. Litt bekymra for matmengden hun får i seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, da sover hun godt. Hvis hun legger på seg greit, kan hun vel bare sove? Da spiser hun det hun har behov for på dagen. Jeg ville veid henne med jevne mellomrom hvis hun fortsetter å sove like godt. Da får du sjekket om hun legger på seg nok. Det sier at de skal legge på seg ca. 150 til 200 gram i uka. Lykke til:-)

Skrevet

Jenta mi kunne godt finne på å sove 12 timer når hun var så liten hun også. Jeg lot henne bare sove, men må innrømme at jeg ofte var innom for å sjekke om hun pustet :P. Hun tar nok igjen matmengden på dagtid, så hun får nok i seg det hun trenger. Kanskje verre med puppsene dine (om du ammer) :) Jeg fikk i allefall forferdelig med spreng. Det er ikke sikkert jeg gjorde det riktige, men hun er nå en 7 mnd fornøyd og frisk baby, og jeg ammer fremdeles. Så melkemengden har det ikke gått ut over i allefall.

Men, ser nå at klokken er over 10, så hun er vel våken nå? Hva ble det til at du gjorde?

Skrevet

Våknet vel av seg selv bare et kvarter etter at jeg skrev innlegget. Jeg fullammer ikke, så har ganske god kontroll på matmengden. Men i går var det litt lite i forhold til normalt, og etter oppvåkning i dag så var det ikke mer enn normalt. Har ikke vekt selv, men kan kanskje stikke innom hs for ekstra veing.

Skrevet

Da Vesla mi var rundt 8 uker begynte hun å sove rundt (det varte til hun var ca 4-5 mnd). I begynnelsen var jeg bekymra, men hun la GODT på seg, så det var null problem. Om hun har grei vektøkning skal man helst ikke vekke et sovende barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...