Har en herlig gutt:) Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg dør av nysgjerrighet snart:P er første pp nå, har fått symtomer som masse murringer, litt vondt ved samleie+ økt utflod, større pupper og økt matlyst og litt ømme pupper! Har en følelse av å være gravid.. testa med billgtest i dag tidelig den var negativ(en bitteliten skyggestrek) men den stoler jeg ikke på.. testa 4 dager før sist! Hvilken tester er mest pålitelige så tidelig? jeg kan jo ha hatt eggløsning senere denne gangen, ikke testa med el tester bare kost oss når vi har ønsket;) noen som har testa tidelig med billigtester??
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hei! Er nå i 3 pp, med IKM på torsdag. Har som deg murringer( godt over ei uke), vondt v samleie, noe utrolig med utflod og trøtt. Testet negativt på søndag, venter til torsdag nå! Men føler meg ikke gravid, men det gjorde jeg heller ikke ved de to forrige gangene, hadde bare mye utflod. Ja ja, får evt bare gå på en ny periode.
Har en herlig gutt:) Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2010 Jeg har ikke kjent de smertene ved samleie siden jeg var gravid med sønnen min på 3 år, akkurat som livmora er øm;) så tror d er ett godt tegn, selv om jeg også mista litt håpet med negativ test i dag.. de 2 andre gangene jeg har vært gravid har vært rett etter p pille slutt.. så da kan jeg ha hatt tidelig el og nå tok jeg ut kobberspiralen en uke etter jeg var ferdig med mens og kanskje den var litt senere, har hatt vanlig 28 dagers syklus de mnd jeg hadde spiral:) Jeg har ekstra utflod ved samleie også, ekkelt:S Spennende dager i vente på oss nå da, krysser fingrene for oss begge:D La meg høre åssen det går med deg da, jeg tror du er gravid:D:D tvi tvi.. åssen tester er mest sesitive, vet du det? klem
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Blææææ, negativ test! Klarte ikkeå holde meg! Har egentlig ikke så stor tro på at jeg er gravid nå! Men vi får vente å se... Ang tester så er jeg usikker, har selv bare brukt CB sine, men ser noen skriver at RFUS? er veldig sensitiv. Hmm skulle jobbet på gyn avd nå, det gjorde jeg vet de forrige svangerskapene, tok blodprøver hcg i smug! Men nå blir det ikk test før torsdag, om ikke tanta kommer før det da! Skal la meg høre fra!
Har en herlig gutt:) Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2010 Dyrt med de dumme testene som ikke vil gi oss noe svar:P Nå skal jeg smøre tålmodigheten min å vente til torsdag jeg også, så får vi se;) Enten kommer tante rød eller så kan det være en spire på vei:) Får bare tenke at det skjer når det skjer:D Vi får oppdatere hverandre på torsdag:D
Har en herlig gutt:) Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2010 forresten "glade du" har du ett barn som ble født i januar 07 også, leste innlegget ditt lenger oppe her;) Jeg har en sønn som ble født jan 07, så ble gravid med han for omtrent akkurat 4 år siden:)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Ja har ei jente som er født jan 07 og ei mai 04, så dete blir nr 3! Da blir vi nok gravide sammen nå også skal du se:-))))) Nok et januarbarn på oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå