Lillespireengangtil Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Jeg skal sende ei vogn i posten i dag,men finner ikke pappesker som er store nok/passer!Hva pleier dere å pakke vognene inn i?Tenkte bobleplast og svartsekk jeg da,siden jeg ikke finner eske,er det dumt?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Hør med lekebutikker! Vi fikk en på Toys'r'us!
Gjest Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Ha bobleplast og papp rundt. evt skøyt sammen flere pappbiter og surr tape rundt. Hør med sportsforretning eller andre som får litt store varer. Veldig viktig at du pakker med hardt materiale utenpå vogna. Som avsender sitter du med ansvaret for skader på vogna, og taper pengene dine om posten mener du ikke har pakket godt nok. Har opplevd å få tilsendt en vogn selv, med bare bobleplast rundt, og den hadde blitt rammeskjeiv på turen. Jeg fikk igjen pengene, og selger måtte betale.(Sendt i oppkrav, og posten tok ikke ansvar for varer bare i bobleplast når det gjaldt forsikringen som medfølger oppkrav)
bondeknøl Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 jeg dro på en babybutikk, der får de jo vogner/bileter osv osv
Lillespireengangtil Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2010 takk for alle svar.Var på byggvareforretning i går,men der presset de all pappen sin..får man kjøpt bobleplast noen plass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå