Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #1 Skrevet 4. mai 2010 Har du vurdert om du har en diagnose av et eller annet slag? Lystløgner er du ihverfall. Og humoren klarer jeg ikke å se opp i dette. Det skrev en anonym inn for noen dager siden og sa at hun kjedet seg og fant opp 8-10 historier hver dag som hun hadde det veldig festlig med. Men jeg er drita lei! Aner ikke hva som er sant og usant lenger. Her sitter vi andre og bruker energi og tid på å svare et menneske i håp om å hjelpe og finne løsninger og så er det bare for å klø kjedsomheten til avvikende lystløgner. Hvis det er samme person som finner opp 8-10 historier hver dag som er løgn burde den personen utestenges.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #2 Skrevet 4. mai 2010 Det er sjarmen med internettet. Live and let die
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #3 Skrevet 4. mai 2010 Du kan ikke søke sannheten her på anonymforum, se det som lett underholdning. Forumtroll eller ikke, virkeligheten overgår uansett fantasien!
Gjest sug lut Skrevet 4. mai 2010 #4 Skrevet 4. mai 2010 Neimen kjære deg, det kosteskaftet oppi rassen må da være skrekkelig ubehagelig?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. mai 2010 #5 Skrevet 4. mai 2010 Forklar meg hvorfor det spiller en rolle for DEG. Om det du svarer på er sant eller ikke? Hvis jeg skriver et innlegg om at "buhu, mannen min er utro". HVilken innvirkning ville det ha på deg og ditt liv om det stemte eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #6 Skrevet 4. mai 2010 Er dette en innrømmelse fra deg, Jorunn? Du avslørte jo i et annet innlegg også at du hadde trollet helt nederst i tråden, og nå drar du fram utro-historie? Du kan nok ikke regne med å bli tatt mye seriøst, uanset hvor fornuftige svar du kommer med fremover så lenge du er DIBs største forumtroll...
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. mai 2010 #7 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er ikke inne på denne siden for å bli tatt seriøst, men for å underholdes;)
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #9 Skrevet 4. mai 2010 Så derfor så dikter du opp mange historier til irritasjon for mange, og kun for egen glede? Skaff deg et liv
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #10 Skrevet 4. mai 2010 HI Ja det spiller en rolle for meg. Har vært her i mange år men har aldri stolt så lite på historiene her inne som nå. Forumtroll har det alltid vært. Er ikke naiv. Men det jeg synes er litt sykt er at alle løgnhistoriene som postes nå er ganske normale i stede for de litt overdrevne som man forstår er tull. Så sitter man der å svarer og bryr seg. Med andre ord så synes jeg løgner på linje med sannheten er verre enn ville historier. Friske folk gjør ikke det.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #11 Skrevet 4. mai 2010 Og som følge av altfor mange trollerier og frekke kommentarer så ser det ut som at mesteparten av de normalt oppegående når det kommer til sosial intelligens har tatt beina på nakken og flyktet i vill fart. takk skal du ha, ditt troll....
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 4. mai 2010 #12 Skrevet 4. mai 2010 Svar på spørsmålet mitt da. Hva er forskjellen for deg, om det du svarer på er løgn eller ikke?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. mai 2010 #13 Skrevet 4. mai 2010 Jeg må si meg enig med Deilig er Jorunn. Jada, trolleri er fjollete og dumt, og jada, de som skriver ørten tulleinnlegg her hver dag har åpenbart altfor lite å gjøre på fritiden. Men det spiller da ingen rolle for meg- det er ikke viktig, jeg kjenner ikke dem som skriver likevel, og om jeg lar meg lure til å svare seriøst på en tulletråd, så javel. Det har ingen innvirkning på mitt liv uansett, derfor gidder jeg ikke henge meg opp i det. Om det er sant, så har noen fått et svar som kanskje kan hjelpe dem, er det tull, er det eneste 'problemet' det at svaret mitt ikke kommer til nytte. My bad.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #14 Skrevet 4. mai 2010 Er du dum Deilig er Jorunn? Hvis man bruker tid på å svare fordi fordi man vil være snill og hjelpe så er de jævlig irriterende hvis det bare er tull. Noe som ofte blir tydelig på et senere tidspunkt. Blir som å gi 500 kroner til Redd Barna i håp om å hjelpe et barn og så går pengene til ny bukse til en voksen hjelpearbeider som i tillegg er pedofil. For å sette det veldig på spissen.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. mai 2010 #15 Skrevet 4. mai 2010 Jeg vet ikke om jeg er forumtrollet, men lystløgner er jeg hvertfall, og det er ikke kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #16 Skrevet 4. mai 2010 Hehehe. Var jeg som skrev det innlegget du sikter til HI:-) Jeg er ikke syk eller gal eller har en diagnose. Men noen må jo få opp moroa her inne. Du får ikke mer moro enn den moroa jeg lager for deg! Men jeg lager aldri slemme og seriøse innlegg, slapp helt av. Mer sånn "hjelp svigermor ga nurket mitt mme og jeg ammer"type.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #17 Skrevet 4. mai 2010 Lillejonas Mekkemikkel Du har jo glippet anonymknappen noen ganger så vet du er et forumtroll og ja, svært så fantasifull.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. mai 2010 #18 Skrevet 4. mai 2010 Jeg glipper ikke anonymknappen, det er med fullt overlegg.
Beklager - Dysleksi Skrevet 4. mai 2010 #19 Skrevet 4. mai 2010 Jeg er overbevis om at det er mye mer en 8-10 falske historier her i løpet av en dag.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #20 Skrevet 4. mai 2010 Ja. Men en person innrømmet at hun aleine stod for 8-10 av de. Men det er jo sikkert flere.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #21 Skrevet 4. mai 2010 Det jeg synes er synd i fht dette med forumtroll er faktisk de som opplever noe vanskelig og som ber om råd, og blir beskyldt for å være forumtroll og får masse stygge svar tilbake. Det er de formumtrollene ødelegge for! Om jeg bruker tid på å svare noen seriøst som egentlig er et formumtroll, bryr meg midt bak...
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #22 Skrevet 4. mai 2010 Da foreslår jeg at du pittler deg til en annen side. Humor har du ihvertfall ikke.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 4. mai 2010 #23 Skrevet 4. mai 2010 Ja, for de som kommer med beskyldningene kan jo ikke noe for at de gjør det, mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #24 Skrevet 4. mai 2010 Og hvor er humoren 10.50? Venter spent på svar. Er det morsomt med fake tråder om utroskap og svigermor herser med meg, buhu. Kan ikke se at man har mer glede av å finne opp sånt enn å lyge om hva man har spist til frukost.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2010 #25 Skrevet 4. mai 2010 Støtter deg jeg, hi. Synes det er ufattelig irriterende med folk som har som underholdning å ødelegge for andre. Forhåpentligvis vokser de opp en gang de og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå