Gå til innhold

Hvilken sykkelhenger skal vi kjøpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Moave
Skrevet

Vi skal kjøpe sykkelhenger som skal brukes til to barn. Jeg er veldig i tvil om hva vi skal kjøpe, og vil gjerne høre erfaringer. Har sett på cycletrack og aretti. Noen som har meninger om disse? Er Nordic cab så mye bedre at det er verd å betale så pass mye mer for den? Finnes det noen tester av sykkelhengere? Jeg har prøvd å søke litt, uten å finne noe.

Skrevet

Vi har en croozer 2kid. Å er SUPER fornøyd. Bruker den som joggevogn også :D

Pluss med croozern er setene. Mye mer behagelige seter enn imange andre sykkelvogner jeg har sett :D

Så absolutt verdt en kikk :D

Skrevet

Vi har Bike-tec kjøpt på g-sport. Brukes til 2 barn, en stor på 3,5år og en på 1,5år. Den kan anbefales iallefall.

Denne kan du kobler du enkelt på nesehjul så har du en "barnevogn" også. Enkelt når man skal ut og gå med småbarn også. Da trenger man ikke søskenvogn.

Vi bruker vår både som sykkelvogn og som vogn. Den er veldig lett så det går fint trille to barn i den.

Gjest Moave
Skrevet

Tusen takk for svar begge to! Jeg søkte dem opp, og de ser absolutt gode ut begge to. Litt dyrere enn Aretti og cycletrack, men omtalene sier ikke noe om vekt, det bør vel ha en viss betydning. Pluss fjæring selvsagt.

Gjest ->>-
Skrevet

Nordic Cab ække noe å mase med med mindre du er en flittig pulkbruker (og selv da ville jeg valgt en Fjellpulken attåt i stedet, men det er nå meg).

Croozer er finfin, Burley er finfin, Chariot er bløddy fantastic (men med pris deretter). De to du nevner kjenner jeg ikke.

Skrevet

Vi valgte å kjøpe en nordic cab og er knallfornøyd med den både som pulk og sykkeltralle!

Vi bruker den også som vogn når vi har ferie. Det er også helt greit. Da har hun et lite "hus" som hun sitter og styrer og ordner i (leker i lommene)

Bor du i nærheten av svenskegrensen, så hadde jeg googlet litt og funnet en svensk forhandler. Det gjorde vi og fikk da en "ustillingsmodell" sendt til oss til et sted nær svenskegrensen for ca 5000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...